Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1,912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt a 2019-es azonos időszakitól - közölte a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség az MTI-vel.
Szerző(k): Szabó DánielBár a tavalyi évhez képest a hazai ásványvizek forgalma gyarapodott, a növekvő alapanyag- és energiaárak tervezhetetlenné teszik az elkövetkezendő időszakot. Mindeközben a fenntarthatósági trendeknek való megfelelés is nyomja a gyártók vállát. Soha nem látott kihívásokkal néz szembe jelenleg a hazai ásványvízpiac, a jövő pedig nem kevésbé képlékeny.
Szerző(k): Molnár CsabaVállalást tett a Coca-Cola HBC AG, hogy 2040-ig a teljes értéklánca karbonsemlegessé válik. 2030-ig 25 százalékkal, a következő évtizedben pedig további 50 százalékkal csökkentik az üvegházhatású gázokból keletkező közvetlen és közvetett kibocsátást a teljes értékláncon belül - közölte a vállalat.
Szerző(k): Szász PéterAz idén módosított kereskedelmi törvény csak a kezdete lehet azoknak a változásoknak, amelyek a sör- és üdítőiparban próbálják kedvezőbb helyzetbe hozni a kisüzemeket. Új fogyasztóvédelmi jogszabályváltozások érkezhetnek, amelyek nyomán a vásárlók tisztább képet kaphatnak az általuk beszerezni kívánt italok mibenlétéről – Kósa Lajos országgyűlési képviselő beszélt a múlt héten az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállításon és Vásáron OMÉK).
Szerző(k): Kónya ÁdámRomániában egyre többen választják a cukormentes üdítőket, ennek ellenére ezek piaca szerény részesedést ért el a teljes üdítőital-piacból. Ez jó, mert szép fejlődési lehetőség áll a részpiac előtt.
Szerző(k): Komócsin SándorÚj ügyvezető kezdi meg a munkát szeptembertől a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatánál - jelentette be a vállalat. Sonia Dimogli Görögországból, regionális marketing területről érkezik.
Szerző(k): Szabó M. IstvánA PepsiCo kedden bejelentette, hogy 3,3 milliárd dollárért eladja a Tropicana mellett több másik gyümölcslé márkáját. A francia PAI Partners magántőke-befektetési cég a felvásárló. A Pepsi azzal érvel, hogy egyszerűsíteni kívánja termékpalettáját és eltávolodna a magas cukortartalmú italoktól.
Szerző(k): Szabó DánielEurópai összevetésben magas azoknak a magyaroknak az aránya, akik napi rendszerességgel isznak cukros üdítőket - derül ki az Eurostat 2019-es adataiból.
Szerző(k): Szász PéterA vártnál nagyobb bevételt és nyereséget ért el a Coca-Cola a második negyedévben, részben az üdítőitalok iránti kereslet megugrásának köszönhetően, miután a fogyasztók elkezdtek visszatérni korábbi szokásaikhoz világszerte - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó Zsuzsanna