A 2015-ös palackméret-csökkentés után a Coca-Cola úgy döntött, hogy újra 2 literes kiszerelésben kínálja az üdítőit a diszkontokban. Az 1,25 literes méret is marad, de csak a diszkontokban, a hiper- és szupermarketekben ezek 1 literesek lesznek. Az ok most is ugyanaz, mint 2015-ben: a fogyasztói igények változása.
Szerző(k): Szász PéterAz elmúlt tíz évben jelentősen, 43 százalékkal csökkent a magyarországi üdítőitalok és gyümölcslevek átlagos cukor- és kalóriatartalma a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség tagvállalatainak önkéntes vállalásai nyomán - írja az MTI.
Szerző(k): Szász PéterA lengyel kormány nem akar várni a cukoradó bevezetésével, amely a magyar mintát követi. Már áprilistól megnövelnék az egészségre ártalmasnak tartott cukros ételek és italok árát.
Szerző(k): Barabás JúliaIsmét 4 százalékkal csökkenti műanyag palackjai súlyát a Coca-Cola Magyarország, változik az ismert palackok alakja is.
Szerző(k): Rácz GergőNövelte forgalmát és nyereségét az elmúlt negyedévben a Coca-Cola a cukormentes italok, valamint a tea és kávétermékek növekvő értékesítésének köszönhetően - írja az MTI.
Szerző(k): Rácz GergőA kozmetikai szektorba is beszáll Balogh Levente. A Szentkirályi ásványvizet sikerre vivő tulajdonos-menedzser Vízangyal néven dobja piacra új termékcsaládját jövő év elején.
Szerző(k): Szakonyi PéterMagyarországon is egyre nagyobb teret nyert a jegestea, ma már fejenként több mint tíz liter fogy évente. Mennyi cukrot tartalmaznak a jegesteák? Mennyivel többet, mint a kólák? Mindez miért jó és miért nem?
Szerző(k): Csernátony CsabaMegdöbbentő mértékben drágultak idén az üdítőitalok Lengyelországban, az amúgy is magas élelmiszer-áremelkedés több mint kétszeresével ment fel az áruk.
Szerző(k): Barabás JúliaMagyarországon 2018 júliusa és 2019 júniusa között 3 millió hektoliter, vagyis több mint 50 milliárd forintnyi kóla fogyott, ami a szénsavas üdítők belföldi forgalmának több mint 60 százalékát jelenti - közölte a Nielsen hétfőn az MTI-vel.
Szerző(k): Szepesi Anita