üdítő

06.
14.
09:45
Durva változás jön a magyar üdítőkben - ezt mindenki megérzi

Durva változás jön a magyar üdítőkben - ezt mindenki megérzi

A hazai üdítőital-gyártók (a magyarországi élelmiszergyártó ágazatok közül elsőként) cukorcsökkentési vállalásokat tettek. A nem alkoholtartalmú italokból az édesítő fele eltűnik - írja közleményében a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség.

Szerző(k): Szabó Dániel
04.
06.
15:29

Szokatlan dologgal állt elő a Coca-Cola Magyarországon

Prémium márkát vezet be a Coca-Cola hazánkban. A Royal Blisst a "legjobb éttermekben, bárokban és szórakozóhelyeken lesz kapható" - fogalmaz a cég közleményében, amelyet a mediapiac.com hozott le.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
06.
08:09
Nagy változás az ikonikus magyar üdítőnél

Nagy változás az ikonikus magyar üdítőnél

Itt a Márka! Itta már ma? - állt egykor a magyar üdítő hirdetésein. A cég azóta is létezik, most uniós pénzből megvalósuló fejlesztéssel próbál újra a csúcsra jutni.

Szerző(k): Szabó Dániel
01.
22.
14:10
Eladták a magyar Pepsit - ki nem találná, ki a vevő

Eladták a magyar Pepsit - ki nem találná, ki a vevő

A Karlovarské minerální vody és Balogh Levente lesz a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója, illetve a franchise jogok birtokosa, és megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit - adta hírül a cég.

Szerző(k): Domokos László
10.
25.
15:55
Meglepetést okozott a Coca-Cola

Meglepetést okozott a Coca-Cola

Növelte piaci részesedését és a vártnál jobb eredményekről számolt be a Coca-Cola szerdán közzétett harmadik negyedéves gyorsjelentésében.

Szerző(k): Szász Péter
10.
04.
19:07
Fontos adatokat közölt a Pepsi

Fontos adatokat közölt a Pepsi

A PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó növekvő nyereségről és bevételről számolt be az idei harmadik negyedévben, azonban észak-amerikai üdítőital eladásai csökkentek - írja az MTI.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
19.
07:44
Nem gondolná, miben verik a románok a magyarokat

Nem gondolná, miben verik a románok a magyarokat

Románia csúcstartó az üdítőitalok fogyasztásában. A kelet-európai ország lakói simán verik régiós társaikat az egészségtelennek tartott szénsavas italok fogyasztásában, miközben a kontinens negatív rekorderei a gyümölcslevek terén.

Szerző(k): Barabás Júlia
08.
11.
07:36
Átlépték az álomhatárt az üdítő- és ásványvízgyártók

Átlépték az álomhatárt az üdítő- és ásványvízgyártók

Több mint 380 üdítő- és ásványvízgyártással foglalkozó vállalkozás működik Magyarországon, és árbevételük megközelíti a 230 milliárd forintot - idézi a Világgazdaság cikkét az MTI.

Szerző(k): Szepesi Anita
07.
20.
06:20
Saját sörökkel nyomulnak a fesztiválok

Saját sörökkel nyomulnak a fesztiválok

Az üdítőital- és a sörgyártók is speciális, egyedi termékekkel "támadják" a romániai fesztiválok résztvevőit. A helyi és a világmárkák egyaránt meg akarják ragadni a tömegrendezvényekben rejlő reklámlehetőséget.

Szerző(k): Barabás Júlia
07.
16.
14:38
Áttörés az Aldinál és a Lidl-nél: magyar üdítő lepte el a polcokat

Áttörés az Aldinál és a Lidl-nél: magyar üdítő lepte el a polcokat

Az új, illetve újjáéledt hazai üdítőmárkákkal szemben sokszoros túlerőben vannak a multik italai. Az egyik fiatal brand, azonban áttörést ért el a nagy diszkontláncoknál - számolt be a Forbes.hu

Szerző(k): K. Kiss Gergely