Prémium márkát vezet be a Coca-Cola hazánkban. A Royal Blisst a "legjobb éttermekben, bárokban és szórakozóhelyeken lesz kapható" - fogalmaz a cég közleményében, amelyet a mediapiac.com hozott le.
Szerző(k): K. Kiss GergelyItt a Márka! Itta már ma? - állt egykor a magyar üdítő hirdetésein. A cég azóta is létezik, most uniós pénzből megvalósuló fejlesztéssel próbál újra a csúcsra jutni.
Szerző(k): Szabó DánielA Karlovarské minerální vody és Balogh Levente lesz a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója, illetve a franchise jogok birtokosa, és megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit - adta hírül a cég.
Szerző(k): Domokos LászlóNövelte piaci részesedését és a vártnál jobb eredményekről számolt be a Coca-Cola szerdán közzétett harmadik negyedéves gyorsjelentésében.
Szerző(k): Szász PéterA PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó növekvő nyereségről és bevételről számolt be az idei harmadik negyedévben, azonban észak-amerikai üdítőital eladásai csökkentek - írja az MTI.
Szerző(k): K. Kiss GergelyRománia csúcstartó az üdítőitalok fogyasztásában. A kelet-európai ország lakói simán verik régiós társaikat az egészségtelennek tartott szénsavas italok fogyasztásában, miközben a kontinens negatív rekorderei a gyümölcslevek terén.
Szerző(k): Barabás JúliaTöbb mint 380 üdítő- és ásványvízgyártással foglalkozó vállalkozás működik Magyarországon, és árbevételük megközelíti a 230 milliárd forintot - idézi a Világgazdaság cikkét az MTI.
Szerző(k): Szepesi AnitaAz üdítőital- és a sörgyártók is speciális, egyedi termékekkel "támadják" a romániai fesztiválok résztvevőit. A helyi és a világmárkák egyaránt meg akarják ragadni a tömegrendezvényekben rejlő reklámlehetőséget.
Szerző(k): Barabás JúliaAz új, illetve újjáéledt hazai üdítőmárkákkal szemben sokszoros túlerőben vannak a multik italai. Az egyik fiatal brand, azonban áttörést ért el a nagy diszkontláncoknál - számolt be a Forbes.hu
Szerző(k): K. Kiss Gergely