ügyfélszolgálat

09.
30.
13:22
Mindenki nyugodjon meg, senkit nem ver át a Telekom

Mindenki nyugodjon meg, senkit nem ver át a Telekom

A csaló sms-ek gyakorisága egy új fejezetet nyitott a tájékoztatásban: már azért is figyelmeztetnek, ha nincs semmi baj.

Szerző(k): Z. B.
09.
27.
18:53
Óriási késések, nagy baj van a legnagyobb hazai csomagküldőnél

Óriási késések, nagy baj van a legnagyobb hazai csomagküldőnél

Van, akinek közel két hetet kellett várnia a Packeta által felvásárolt Foxpost küldeményeire.

Szerző(k): Gulyas Ábel
08.
29.
20:03
Uber: nagy változás jön a fizetésnél

Uber: nagy változás jön a fizetésnél

Az Uber általában készpénzmentesen működik, de most Budapest is csatlakozik azokhoz a nagyvárosokhoz, ahol zsebbe nyúlva is lehet fizetni.

Szerző(k): L. K.
08.
21.
16:11
Szinte észrevétlenül vágta át a vásárlókat az automata pénztár

Szinte észrevétlenül vágta át a vásárlókat az automata pénztár

A Walmart egyik texasi vásárlója hívta fel a figyelmet egy új, nehezen észrevehető pénztári csalással kapcsolatos tapasztalataira.

Szerző(k): L. K.
07.
16.
17:23
A Wizz Air-nél egy robot fogja ezentúl hívni

A Wizz Air-nél egy robot fogja ezentúl hívni

A légitársaság chatbotja már hanghívásban is képes kommunikálni az utasokkal. A hangrobot hazánk mellett Ausztriában, Nagy-Britanniában, Lengyelországban, Olaszországban és Romániában érhető el.

Szerző(k): Horváth Tibor
07.
13.
05:45
Hétfőtől újra mobilon rendezheti az áram- és gázszámláját

Hétfőtől újra mobilon rendezheti az áram- és gázszámláját

Lezárult az E.ON Áramszolgáltató Kft. ügyfélkörének átviteléhez kapcsolódó informatikai fejlesztés, július 15-től az MVM teljes körű ügyintézéssel áll ügyfelei rendelkezésére.

Szerző(k): Gulyas Ábel
07.
12.
12:02
Nem elég, hogy késnek a járatok, próbáljon meg náluk panaszkodni

Nem elég, hogy késnek a járatok, próbáljon meg náluk panaszkodni

Az Atka Fogyasztóvédelmi Egyesület szerint a törvénynek kellene köteleznie minden légitársaságot arra, hogy késés esetén közvetlenül értesítsék a utazókat SMS-ben és emailben is.

Szerző(k): Horváth Tibor
07.
08.
07:35
Csak semmi pánik, ha eltoltuk az e-matrica rendelést

Csak semmi pánik, ha eltoltuk az e-matrica rendelést

Megúszhatjuk az órákig tartó rostokolást az útdíjfizetési szolgáltató ügyfélszolgálatán, ha véletlenül rosszul írtuk be a rendszámunkat vagy pótdíjat kell fizetnünk. Kell hozzá egy laptop.

Szerző(k): G. É.
06.
26.
16:53
Meglepő változás történt a követelések kezelésében

Meglepő változás történt a követelések kezelésében

Érdekes megállapításra jutott az EOS magyarországi leányvállalata, amikor azt elemezte, hogy végül a követelések mekkora hányadát terelik jogi útra.

Szerző(k): G. É.
05.
21.
10:21
Utolsó figyelmeztetés: ma jár le az szja-bevallási határidő

Utolsó figyelmeztetés: ma jár le az szja-bevallási határidő

Ma éjfélig lehet kiegészíteni és elfogadni a személyijövedelemadó-bevallási tervezeteket. A NAV összes központi ügyfélszolgálata hosszabb nyitva tartással várja a segítséget kérőket.

Szerző(k): Gulyas Ábel