ügyfélszolgálat

01.
02.
11:01
Lendületben van a NAV

Lendületben van a NAV

Januártól már országszerte 91 kormányablakban működik a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ügyfélszolgálata - jelentette be Kovács Zoltán, a Miniszterelnökség területi közigazgatásért felelős államtitkára.

Szerző(k): Domokos László
12.
26.
14:19
Kiderült, hogy visszaveszik-e az árut a boltok többségénél

Kiderült, hogy visszaveszik-e az árut a boltok többségénél

Bár törvény szerint nem lenne kötelező, a boltok általában visszaveszik a hibátlan árut, ha még megvan a számla - mondta Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára az M1 Híradójának kedden.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
11.
22.
12:05
Megváltozik a Magyar Telekom rendszere decembertől - ezt kell tennie az ügyfeleknek

Megváltozik a Magyar Telekom rendszere decembertől - ezt kell tennie az ügyfeleknek

December 1-jétől megváltozik az online önkiszolgáló felületre történő belépés, illetve az egyes előfizetések Telekom fiókhoz kapcsolásának folyamata - jelentette be a cég.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
09.
08.
10:26
Figyelmeztetést adott ki a UPC - minden ügyfél érintett

Figyelmeztetést adott ki a UPC - minden ügyfél érintett

A UPC Magyarország honlapján hívta fel ügyfelei figyelmét, hogy az utóbbi hetekben megszaporodtak azok az esetek, amikor ismeretlen személyek a szolgáltató nevében adategyeztetésre hivatkozva telefonon keresik meg az ügyfeleket és elkérik személyes adataikat.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
09.
07.
12:59
Óriási változás az ügyfélszolgálatokon szeptembertől - erről tudnia kell!

Óriási változás az ügyfélszolgálatokon szeptembertől - erről tudnia kell!

Szeptember elsejétől a telefonos ügyfélszolgálatoknak öt percen belül meg kell kezdeniük az érdemi ügyintézést - hívja fel a figyelmet a hirado.hu.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
07.
18:14
Újabb nagy dobás az ikonikus magyar cégtől

Újabb nagy dobás az ikonikus magyar cégtől

A mesterséges intelligenciák és chatbotok (beszélgető robotok) piacán terjeszkedik a Magyarországon alapított, de 10 év alatt nemzetközi nagyvállalattá nőtt LogMeIn, amely felvásárolta a digitális önkiszolgáló szolgáltatásokat és virtuális asszisztenseket fejlesztő Nanorepet - írja az MTI.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
07.
11.
21:09
Fontos lépésre szánta el magát a Tesla

Fontos lépésre szánta el magát a Tesla

A Model 3 értékesítésének megkezdésével párhuzamosan növeli ügyfélszolgálatai számát a Tesla - írta az MTI.

Szerző(k): Szepesi Anita
05.
11.
16:06
Rendületlenül bíznak Magyarországban a szolgáltató központok

Rendületlenül bíznak Magyarországban a szolgáltató központok

A szolgáltató központok (shared service center, SSC) kedvelik Magyarországot, a többségük tervezi a magyarországi működésének további kiterjesztését - derült ki a Deloitte Magyarország felméréséből.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
03.
07.
09:23
Könnyít ügyfelei életén az agrárkamara

Könnyít ügyfelei életén az agrárkamara

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara keddtől ingyenesen hívható telefonon. A cél, hogy a szervezet 400 ezer tagjának csökkentsék a költségeit, valamint, hogy azokat is megszólítsák, akik eddig nem használták a kamara szolgáltatásait.

Szerző(k): Szabó Dániel
02.
16.
09:05
Dühönghetnek a mobilosok, tovább romolhat a helyzet

Dühönghetnek a mobilosok, tovább romolhat a helyzet

Több száz helyre keresnek embert a távközlési cégek, az ügyfélszolgálatokon a legnagyobb a fluktuáció. Sok bosszúságot okozhat a mobilosoknak, ha az ügyfélszolgálaton tapasztalatlan dolgozóval kerülnek szembe, ha valami gondjuk akad.

Szerző(k): Komócsin Sándor