A 4iG Nyrt. konszolidált nettó értékesítési árbevétele 157,6 milliárd forint volt az idei első negyedévben,
36,9 százalékkal több az egy évvel korábbinál;
a kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredménye (EBITDA) pedig 49,2 százalékkal, 54,1 milliárd forintra nőtt éves összevetésben – tette közzé a vállalat a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján pénteken.
A társaság adózott eredménye ugyanakkor mintegy 18 milliárd forint veszteséget mutatott az első három hónapban az egy évvel korábbi 1,17 milliárd forint veszteség után.
A negatív eredményt leginkább a pénzügyi ráfordítások, illetve az értékcsökkenés és amortizáció soron kimutatott, pénzkiáramlással nem járó tételek okozták.
A nettó árbevétel 89 százaléka a telekommunikációs, míg 11 százaléka az informatikai divízió tevékenységéből származott.
Földrajzi megoszlás szerint 85 százalékát a magyarországi, 11 százalékát az albán, 4 százalékát a montenegrói piac adta.
A tájékoztatás szerint a 4iG csoport az idei első negyedévben folytatta organikus növekedését. A tervek szerint halad a tavaly ősszel indított, a 4iG csoport távközlési és informatikai üzletágait érintő transzformációs program végrehajtása.