Továbbra is a lehető legjobb árakra törekszik a Lidl, összhangban a kormány intézkedéseivel, ezért Magyarország piacvezető diszkontlánca az árstopok kivezetése után is folytatja
- Többet adunk akcióját
- és tartós árcsökkentési programját.
Az infláció letörése, ezáltal a magyar családok támogatása kiemelten fontos a Lidl számára, amelyet az is alátámaszt, hogy január és július között immár több mint 500 termék árát sikerült tartósan csökkenteni – hangsúlyozta a Napi.hu megkeresésére Tőzsér Judit.
A vásárlók minden árelőnyt megkapnak
A Lidl kommunikációs vezetője kiemelte, egyes termékek ára az elmúlt fél évben akár 40 százalékkal is mérséklődött. Az árcsökkenés irányába tett legfontosabb lépésként a vezető diszkontlánc az elsők között határozott arról, hogy folyamatos és tartós árcsökkentésbe kezd, hogy a magyar családok a lehető legolcsóbban jussanak hozzá a lehető legjobb termékekhez.
A beszerzési árak csökkenéséből adódó, valamint az azon is túlmutató árelőny azonnali továbbadásával júliusig több mint félezer termék árát mérsékelte a Lidl.
A tartós árcsökkentési programban az egyre olcsóbb árucikkek között nemcsak az alapvető élelmiszereket találják meg a fogyasztók, hanem számos egyéb közkedvelt és keresett termék is alacsony áron kapható.
Fokozott erőfeszítés az infláció elleni küzdelemben
A tartós árcsökkentést célzó programban érintett termékeken felül a Lidl a kormány rendeletében előírt, júniusban bevezetett hétről-hétre változó kötelező akciók keretében is többet ad a vásárlóknak – hangsúlyozta Tőzsér Judit. Emlékeztetett, augusztustól szeptember végéig a rendeletben megjelölt 20 termékkategóriából hetente legalább egy élelmiszer árát kell legalább 15 százalékkal alacsonyabb áron kínálni.
A Lidl az infláció letörése érdekében ennél is nagyobb árengedményt vállal: az érintett termékek árát a kötelező 15 százaléknál is jobban mérsékli, akár 50 százalékkal alacsonyabb áron kínálva a családok számára nélkülözhetetlen termékeket.
Az árstop kivezetését követően is a vállalat mindent megtesz annak érdekében, hogy a magyar családok mellett álljon. Széles, kiváló minőségű, kedvező ár-érték arányú kínálata mellett számos egyéb módon igyekszik támogatni vásárlóit abban, hogy a jövőben is a lehető legkedvezőbb áron intézhessék a bevásárlást – tette hozzá Tőzsér Judit.
Nem csak az alapvető élelmiszerek ára csökken
A tartósan árcsökkentett termékek között számos alapvető élelmiszer és a vásárlók által közkedvelt áru is szerepel. Az intézkedésnek köszönhetően
- többféle vaj, sajt és tejföl,
- egyes kenyerek és péktermékek,
- a rizs,
- a baromfi rudacska
- és a vegyes virágméz mellett
- a száraztészták,
- a szendvicsfeltétek,
- a fűszerek,
- a tisztító- és tisztálkodószerek,
- a babaápolási termékek
- és a gyümölcslevek között is találhatók árcsökkentett termékek.
A saját márka vonzóbb, mint valaha
A piacvezető diszkontlánc kínálata nagy része saját márkás termékekre épül, a vásárlók pedig kifejezetten keresik ezeket az élelmiszereket.
Mutatjuk hol vásároljon kiváló minőségű élelmiszert, kedvező áron
Töretlen a saját márkás termékek népszerűsége, amely a kedvező áraknak és a magas minőségnek köszönhető. A Lidl ezért kiemelt figyelmet fordít a kizárólag a diszkontlánc üzleteiben kapható termékekre, amelynek kínálata folyamatosan igazodik a vásárlók igényeihez. Bővebben >>>A Lidl büszke saját márkás kínálatára, amelynek kiváló, magas minőségét igazolja vissza
- egyrészt a vásárlók elégedettsége,
- másrészt az a számos díj, amelyet a fogyasztók és a szakma szereplői szavaztak meg a vezető hazai diszkontláncnak.
Az áruházlánc emellett óriási figyelmet fordít arra is, hogy mindig a lehető legkedvezőbb áron kínálja termékeit, és azok maradéktalanul megfeleljenek a legszigorúbb nemzetközi minőségbiztosítási szabványoknak.
A hűséges vásárlók további kedvezményeket kapnak
További megtakarítást érhetnek el a leghűségesebb vásárlók egyebek mellett a számla végösszegéből is a digitális hűségakciónak köszönhetően. Már a vevők harmada használja a Lidl Plus mobilalkalmazást, amely az applikációban elérhető digitális kuponokkal további megtakarítást eredményezhet.
A vásárlók legkedveltebb akciója is megmarad, amely egyértelműen a számla végi egyösszegű kedvezmény.
A hetente változó akciók mellett a Lidl digitális hűségprogramja, a Lidl Plus további 10-12 kedvezményre jogosító kupont nyújt a regisztrált felhasználóknak.
A pénztártól való távozás után is tartogat meglepetést a piacvezető diszkontlánc: az applikációban elérhető kaparós nyereménykártyákkal és egyéb extra kedvezményekkel is több pénz maradhat a családi kasszában.
A cikk a Lidl Magyarország támogatásával jött létre.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!