Magyarországon az első típusok 2004-ben jelentek meg Budapesten, a BKV-nál, ahol három év alatt 150 darab került forgalomba. A járműveket kifejezetten a budapesti igények szerint alakították ki, de a szállítási évtől függően különböznek a felszereltségükben. A buszt az elmúlt években felújították, és sötétkék–szürkéről kékre fényezték át.
A közel 20 éves BKV-s Volvókból most négy darab ment Szegedre. Az SZKT szerint a járművek a trolibusz- és villamospótlások alkalmával kaphatnak szerepet az SZKT ma használt buszai helyett – írja a szegeder.
A típus egyébként Szegeden nem ismeretlen, 2006-ban nyolc darab hasonlót vett újonnan a Tisza Volán, ebből mára kettő maradt a városban.
Megérkezik a 21. századba a BKK
Zöld fokozatra kapcsol a Fővárosi Önkormányzat és a BKK, az újonnan kiírt közbeszerzésekben már teljesen elektromos meghajtású járműveket várnak. Bővebben >>>
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Itt a vége: brutálisan megdrágul a meleg lakás ezeknél a fogyasztóknál

Matolcsy fia megszólalt: 4 éve nem él itthon, nem tart a letartóztatástól

Mindenkit átejtett Trump: a 10 százalékos tarifa itt maradt, és már senkit sem zavar

„Orbán-biztos” orosz szankciókat tervezgetnek az uniós államok

Jön az enyhítés, nem kell azonnal leölni a beteg állatokat

Közel 3800 milliárd forint ragadt be 4-5 százalékos kamatozású állampapírban
Ausztriát a száj- és körömfájás még nem, de egy másik járvány már elérte

Ekkora a baj? A jegybank és az iparkamara közösen mentené a magyar vállalkozásokat

Ez egyre félelmetesebb: majdnem átjutott az AI egy állásinterjún
