A Financial Times kampányfinanszírozási bejelentések alapján készült elemzése szerint az elnökválasztási verseny során az összes kiadás nagyjából felét a reklámokra és a médiára fordították. Ennek nagy részét arra a hét ingadozó államra pazarolták, amelyek valószínűleg eldöntik a választásokat.
Csak Pennsylvania államban több mint 400 millió dollárt költöttek el, ahol 19 elektori kollégiumi szavazatot lehet elfoglalni – ez több, mint a 43 nem-ingadozó államban összesen elköltött 358 millió dollár.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Az osztrákok is készülhetnek a katonai szolgálatra, a németek jövőre már soroznak

Eljött a paradicsom a lakáspiacon: a garzonok mellett már a házakat is viszik

Brutális tempóban szakítják Trump aranykártyáját: kell az amerikai állampolgárság

Lemondott az izlandi miniszter, akinek 36 éve gyermeke született egy 15 éves fiútól

Magyarellenes elnökjelölt vette át a stafétát az eltiltott Georgescutól

Feleszméltek a kkv-k, sorakoznak ezekért az autókért

Áttörő kutatás számol be a Covid hosszú távú hatásairól

Forrósodik a talaj Fico lába alatt, korábbi támogatói is tüntetnek ellene

Beragadt a forint, a sztorit most az állampapírpiacon írják
