2024-re az izomépítés lett az első számú cél, megelőzte a fogyni vágyást és az általános fittség elérését – derül ki a Life Time 3000 válaszadó részvételével végzett éves felméréséből, amelyre hivatkozva a CNBC írt. A Planet Fitness éppen ezért változtatott a felszerelések keverésén, a Peloton pedig elindította a Peloton Strength+ nevű, erőnléti edzéstervekkel foglalkozó alkalmazás tesztelését.
Úgy tűnik, a Z generáció jobban szereti az erőnléti és funkcionális edzéseket a kardióval szemben – mondta Thomas Fitzgerald, a Planet Fitness pénzügyi igazgatója. Mint mondta, a futópadokat továbbra is nagyjából ugyanannyira használják, de az ellipszistrénerek és a kerékpár is leszállóágban van.
A Planet Fitness úgy haladta meg a bevételre vonatkozó várakozásokat a második negyedéves eredményében, hogy az erőnléti edzésekre fektette a hangsúlyt.
Fitzgerald elmondta, hogy az erősítőeszközök kevesebbe kerülnek, mint a kardiógépek, és az erősítő edzésekre szánt területeken is általában többen tudnak egyszerre sportolni.
Az elmúlt 10 évben, amióta a fitnesziparban dolgozom, egy kicsit gyakoribbá vált a nők körében, hogy erősítő edzéseket végezzenek – mondta Miriam Fried new yorki edző is.
A Peloton korábban hatalmas sikereket ért el kerékpáros vagy futóóráival, amelyet az előfizetők otthonukban tudtak használni, most a cég új alkalmazását, a Peloton Strength Plus-t inkább az edzőteremben, mint a Peloton stúdiókban végzett erősítő edzésekhez tervezték, és a cég szerint egyedi, oktató által vezetett programot is tartalmaz.
A Peloton mobilstratégiája a Covid-19 világjárvány közepén indult, és gyakorlatilag berobbant a piacra.
Greg Stewart vezérigazgató elmondta, alkalmazásunkban 70 százalékban női tagok vannak, ezért számítanak ebből jó profitra. Stewart szerint a Ladder felhasználóinak 65 százaléka hetente elviszi az alkalmazást az edzőterembe, hogy az ott lévő felszerelést használja hozzá.
Míg a világjárvány idején a termékek az otthoni fitneszfogyasztókra összpontosítottak, ma más az edzőterembe járókban van kiaknázatlan lehetőség, amire a legtöbb vállalat nem igazán összpontosított, annak ellenére, hogy hatalmas közönségről van szó, 65 millió edzőtermi tagság él az Egyesült Államokban.
Ez egy nagy, tartalmas közönség, amely motivált és izgatott, és anyagilag elkötelezett az edzési rutinja iránt
– mondta Stewart.
A válaszadók körében a leginkább a képernyőhöz kapcsolódó tevékenységek bizonyultak a legnépszerűbbnek, de a család és a barátokkal töltött idő közé beékelődik a mozgás és a sport.
A felnőtt népességnek a 43 százaléka legalább hetente mozog.
A közép- és felsőfokú végzettségűek között nincs érdemi különbség, hiszen 51, illetve 53 százalékuk mozog rendszeresen. Az alapfokú végzettséggel rendelkezőknél már jelentősebb lemaradás látható, 32 százalékuk mozog legalább hetente.
A életkor előrehaladtával csökken a rendszeresen mozgók aránya.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!