Négy évvel ezelőtt, 2019 év végén indult el az első Kiflis autó Budapest utcáin megpakolva frissen sült kiflivel és más élelmiszerekkel. Az első napok párszáz rendelése után hamar népszerűvé váló új bevásárlási forma örökre megváltoztatta a vásárlási szokásokat.
Az induláshoz 40 dolgozó, 4000 termék és 10 futárautó állt rendelkezésre. A siker azonban olyan mértékű volt, hogy 2020 márciusában már napi 1000 rendelést teljesítettek.
A választék is folyamatosan bővül a vásárlói igények alapján, így az első évfordulón már 12 ezer termékből választhattak a vevők, amit napi 4000 címre 115 autó vitt ki és összesen 450 munkavállaló tett lehetővé. A mérföldkövek sem maradtak el: az egymilliomodik rendelést 2021 júniusában adták le, azóta egyre rövidül az idő a milliós rendelések között és az ötmilliomodik teljesített szállítás 2023 decemberében történt. Napjainkban 260 autóval és 500 fő feletti futárállománnyal dolgozik a Kifli. Amíg a kezdeti időszakban 15 nap kellett 444 rendelés szállításához, addig ma erre kettő is elég.
Az online tér ura
Az egyre növekvő Kifli 2022-re piacvezető pozíciót ért el, és a GKID a legnagyobb online FMCG kiskereskedővé nyilvánította 2023-ban. Mivel a cég mindössze négyéves, ez elképesztő teljesítmény. Napjainkban több mint 7000 bevásárlást szállítanak ki naponta egyetlen raktárból, amely több mint 13 ezer különböző árucikket tárol. Az induláskor még csak Budapest belső kerületeiben és a főváros vonzáskörzetében elérhető szolgáltatás mára
- a Balaton keleti oldalán,
- a Velencei-tó körül,
- Székesfehérváron,
- Veszprémben,
- Százhalombattán is elérhető,
jóval 100 fölött van a kiszolgált települések száma. De 2023 nemcsak a dinamikus terjeszkedés miatt volt az egyik legmozgalmasabb év, az egyes társadalmi csoportok megsegítésére korábban nem látott szolgáltatások és hűségklubok indultak.