A Ford egy olyan szabadalmat nyújtott be, amely lehetővé tenné, hogy a járművei hirdetéseket jelenítsenek meg, figyelembe véve többek között az autó úti célját, pozícióját és sebességét.
Az InsideEVs cikke szerint
a rendszer képes lenne figyelni az autóban lévő zajszintet, valamint az utasok beszélgetéseinek a szüneteit, így a hirdetéseket ekkor tudná lejátszani.
A rendszer emellett alkalmazkodna a felhasználók reakcióihoz, így az utasok bosszúsága esetén csökkentené a hirdetések számát. Intenzív vezetési helyzetekben, valamint egy iskolai zónán való áthaladás esetén pedig szintén kevesebb hirdetés jelenne meg.
A Ford szabadalma már tavaly oltalmat kapott, azonban még nem biztos, hogy utcára kerülő autókban is alkalmazni fogják.
„Az ilyen rendszerek és módszerek ellentétes erővel bírnak a felhasználó természetes hajlamával szemben, hogy minimálisan vagy egyáltalán nem keressen hirdetéseket” – írta a vállalat a szabadalomban.
A autógyártó korábban egy olyan rendszert védetett le, amely felismeri a hirdetőtáblákat, majd az autó képernyőjén megjeleníti, hogy a sofőr vagy az utas kapcsolatba tudjon lépni a cégekkel. Ezt a rendszert azonban azóta sem vezették be a gyakorlatban.
Nagyon nem jött be az elektromos fordulat, óriás hátraarcot csinál a patinás autógyártó
A stratégiaváltás 1,9 milliárd dollárjába kerül a Fordnak.Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Így lökik ki a kocsiból a tulajt a próbakör alatt - rémisztő, ami Magyarországon megy

Újabb szigor jön az egészségügyben

Orbán Viktort Tiborczról kérdezték, nincs mit félreérteni a válaszon

Ijesztő dolgot találtak a Covid-oltásokban, a szomszédban már nem kérnek belőle

Nem maradt választásunk: elbuktuk az eurószázmilliókat

Kifosztották a magyarországi Starbucksokat, teljes az őrület az új termékük körül

Trump többször feltette a kérdést Orbánnak: „Viktor, mikor léptek már ki az Európai Unióból?”

Európát gigantikus válság fenyegeti, már a választások is erről szólnak

Kamatugrás: közel 8 százalékra vált az egyik legnépszerűbb állampapír
