Jó számokat mutatott az év első negyedévében a svéd H&M. Az értékesítése 3 százalékkal nőtt Svédországban, de az eladások jól alakultak Nyugat-, Dél- és Kelet-Európában, Németországban és Lengyelországban is. Az online értékesítés számai azt mutatják, hogy a vásárlók értékelik a korszerűsített digitális áruházakat. A cég azt ígéri, hogy folytatja az üzletportfólió optimalizálását egyes üzletek bezárásával. A negyedévet közel 120 üzlettel kevesebbel indították a tavalyi év azonos időszakához képest, és 40 üzletbezárást hajtottak végre – áll a cég közleményében.

Daniel Ervér, vezérigazgató jelezte, a második negyedévben a márkába történő befektetések jövedelmezősége kisebb lesz, de a H&M női ruházati termékválasztékának fejlesztése kezdi kifejteni pozitív hatásukat.

Itt egyszerűsítettük a szervezetet, gyorsabban alkalmazkodtunk az új trendekhez és relevánsabb választékot hoztunk létre. Az év során hasonló fejlesztéseket hajtunk végre valamennyi vásárlói csoportunk esetében

– tette hozzá.

Tavaly a H&M folytatta a trendet, hogy ismert zenészek mutatták be a tavaszi és nyári kollekciót. A több nagyvárosban található kulcsfontosságú üzletek átépítése mellett az év során az ügyfélélményt javító fejlesztéseket több piac több üzletére is kiterjesztik. 

A vezérigazgató szerint a stabil pénzügyi helyzet lehetővé teszi a rugalmasságot, hogy prioritásként kezeljük azt, ami a legnagyobb értéket teremti meg ügyfeleink számára, tovább erősítik a kínálatot