Az értékesítési volumen éves szinten 14,1 százalékkal, 721 millió darabra nőtt, ezáltal a cégcsoport nettó árbevétele 22 százalékkal, 97,03 milliárd forintra emelkedett. Az értékesítés növekedése az üzemi eredmény 30 százalékos növekedését tette lehetővé. Ehhez járultak még a kiemelkedő eredmények a pénzügyi műveletekben, ami lehetővé tette az adózás utáni eredmény kiemelkedő növekményét – közölte a Hell Energy Magyarország Kft. a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján szerdán.

A jelentésben ugyan figyelmeztetnek arra, hogy a cég eredményessége kitett Magyarország, stratégiai célországai és a globális makrogazdaság, valamint a szabályozói környezet alakulásának, akárcsak az alapanyag és energiaárak alakulásának, de kijelentették azt is: nem azonosítottak olyan konkrét körülményt, amely jelentős hatással lenne a cég 2024-es pénzügyi helyzetére, pénzügyi teljesítményére.

A Hell Energy 100 százalékban magyar márkaként 2006-ban jött létre, és 2010-re Magyarországon piacvezető lett, a nemzetközi energiaital-piacon pedig - mára több mint 50 országból álló exportpiaccal - meghatározó szereplővé vált. Az energiaital-piacon Magyarországon kívül Bulgáriában, Romániában, Bosznia-Hercegovinában, Szlovákiában, Horvátországban, Görögországban és Cipruson is piacvezető. 2011 nyarától a társaság saját tulajdonú üzemében gyártja a termékeit.