Aki a Lufthansa rövid- vagy középtávú járatain teát vagy kávét kér, annak fizetnie kell érte. A légitársaság jelenlegi online katalógusa szerint a tea három euróba kerül, egy csésze kávé pedig 3,50 euróba. Ez hamarosan megváltozhat nem kevesek örömére.
Tesztüzemet folytatunk, aminek keretében a teát és a kávét ismét ingyenesen szolgáljuk fel – mondta Jens Ritter, a Lufthansa Airlines vezérigazgatója az aerotelegraph című repülési online magazinnak adott interjújában. Emellett a flotta egy részét új kabinelemekkel, például nagyobb csomagtérrel és konnektorokkal szerelik fel – számolt be róla a Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Csökkenő ügyfél-elégedettség
Az ételek azonban továbbra is pénzbe fognak kerülni, tette hozzá a vezérigazgató: „A kínálatunk rendkívül kedvező fogadtatásra talált utasaink körében, nagyon népszerű, és továbbra is a portfóliónk része lesz.”
A Lufthansa ügyfél-elégedettsége az elmúlt években folyamatosan csökkent. A Lufthansa és leányvállalatai, a Swiss, az Austrian és a Brussels 27-es Net Promoter Score (NPS) értéket értek el. 2020-ban még 62-nél jártak, és lenne 50 a célérték.
A Net Promoter Score-t nagyban befolyásolják a személyes tapasztalatok és természetesen a hangulat. Növekszik, bár nem exponenciálisan. Összességében azonban még mindig egyértelműen túl alacsony
– jegyezte meg Jens Ritter. A Lufthansa a széles Allegris flottával, a rövidtávú flotta átalakításával és a járatüzemeltetés növekvő stabilitásával szeretné fenntarthatóan növelni a szolgáltatásai színvonalát.