Idén 10. alkalommal ismerte el a kiemelkedő kereskedők munkáját a Trade Magazin. Az Év Kereskedője 2024 versenyen olyan üzleteket, üzletláncokat díjaztak, amelyeknél az értékesítési koncepció a a külső és a belső bolti megjelenéssel, a dizájnnal, a személyzettel, a kiszolgálással, a célcsoport igényeivel, valamint az árubemutatással is szinergiát képez és mindez a kommunikációjukban is visszaköszön.

A pályázók közül a Lidl Magyarország bizonyult a legsikeresebbnek, az ünnepélyes díjátadón a Budaörsi úti áruháza nyerte el „Az év diszkont üzlete” elismerést, emellett „Az év diszkont üzletláncának” választották, valamint kiérdemelte „Az év üzletlánca” címet is. Mindemellett az áruházlánc a Mars különdíjában is részesült.

„Idén ünnepeljük a Lidl Magyarország 20. születésnapját és ennek tükrében különösen megtisztelő, hogy ilyen elismerésekben részesülhettünk. Két évtizede dolgozunk azért, hogy vásárlóinknak mindig a legjobbat nyújthassuk. Hálásak vagyunk munkavállalóink és partnereinknek erőfeszítéséért, valamint vásárlóinknak, akik folyamatosan kitüntetnek minket bizalmukkal a mindennapokban. Nélkülük nem tudtuk volna mindazt elérni, ahol most tartunk” –

mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A Lidl Magyarország pályázati anyagában részletesen bemutatta:

  • működését;
  • kiemelkedő eredményeit és jövőbeli céljait;
  • széles, minőségi termékkínálatát;
  • a hazai beszállítókat támogató programját;
  • munkáltatói márkáját;
  • fenntarthatósági törekvéseit,
  • valamint beruházásait.

A pályázatokat 15 tagú szakmai zsűri bírálta el, és döntött az eredményekről, a díjátadóra pedig a Business Days konferencia gálaestjén, ünnepélyes keretek között került sor.