Véget ért a téli üzem a Magyar Közútnál március 15-én: a melegaszfaltkeverő-telepek nyitása után a lokális javítási munkák kerülnek fókuszba – közölte a vállalat hétfőn.
Azt írták, hogy a 125 napos téli üzem során a Magyar Közút szakemberei a síkosságmentesítési és hóeltakarítási munkák folyamán összesen 101,5 ezer tonna sót, több mint 7,2 millió liter kalcium-klorid oldatot és 175,5 tonna érdesítőanyagot juttattak ki a 31 ezer kilométernyi országos közúthálózatra.
A lokális burkolatjavítások és a forgalomra veszélyes kátyúk megszüntetésén túl a szakemberek
- kaszálást;
- növényzetgondozást;
- szemétszedést és jelzőtáblák, védőkerítések, vezetőoszlopok, szalagkorlátok kihelyezését, bevonását, tisztítását;
- valamint a jelzőlámpák karbantartását végzik
– közölték.
Meg fog lepődni, kinek kell lepucolnia az összesározott utakat
Mindannyian bosszankodunk, ha belefutunk, de valószínűleg nem sokan tudják, hogy kinek is a feladata a felhordott sár letakarítása az utakról. Márpedig a vétkes akár rendőrségi feljelentést is kockáztat. Bővebben→Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Meglepő helyről kaptak 30 tonnányi napi segítséget a magyar kórházak és vállalatok

Használt termékeket dob piacra a MediaMarkt

Mégsem a rendőrök lőtték agyon, öngyilkos lett a spliti bankrabló

Óriási a baj: Nagy Márton 2,5 százalékra rontotta a GDP-prognózist

Újabb járvány söpör végig Magyarországon: tömeges állatvágások és határzárak kísérik a rejtélyes vírust

Megjelent egy új várólista-protokoll: betegek tízezreinek változhat meg az élete

Mindenki megőrül a ChatGPT új funkciójáért, ami mostantól ingyenes

A kínaiak kifakadtak, az USA újra előhúzta a tibeti ügyet

A magyar vizsla jövője a tét
