A Magyar Közlekedési Klub nyílt levélben fordult Lázár János építési és közlekedési miniszterhez ezzel a felvetéssel. A szervezet által megrendelt igazságügyi szakértői vélemény szerint ugyanis a Pápa és Csorna közötti sebességkorlátozások 87 százaléka indokolatlan, számos lassú-jel szabálytalanul került kijelölésre, és a sebességkorlátozások mintegy 22 perc többlet menetidőt jelentenek, amelynek következtében szétesnek a csatlakozások a vonal mindkét végén – írta meg a Telex.

Üzentek Lázárnak: szabotázst sejtenek a MÁV kamu lassújelei mögött, ezzel a címmel az Economx is beszámolt arról, hogy a Magyar Közlekedési Klub azt követeli a közlekedési minisztertől, hogy sürgősen intézkedjen a Pápa-Csorna-vasútvonal sebességkorlátozásainak ügyében, és kérje számon a felelős személyeket. Itt vannak a részletek >>>

A MÁV válaszlevelében azt is megjegyezte, hogy azért dolgoznak, hogy a magyarországi vasútvonalakon a lassú-jeleket, vagyis a sebességkorlátozásokat megszüntethessék. Hozzáteszik, hogy a Magyar Közlekedési Klub jelentését egy olyan ember írta, aki szakértőnek álcázza magát, a szövege pedig „helyenként méltatlan, helyenként pedig alkalmatlan a tételes cáfolatra”.

Vágányzár: hosszabb menetidő várható ősszel a Budapest-Miskolc fővonalon

A MÁV szeptember 2-ától két ütemben felújítja a vasúti pályát a Miskolc és Mezőkeresztes-Mezőnyárád állomás közötti mintegy 27 kilométer hosszú szakaszon, emiatt december 4-ig jelentősen változik a menetrend a Budapest-Miskolc fővonalon. Itt olvashat erről többet >>>