A magyar McDonald’s étteremhálózatot üzemeltető cég is a BEM Center irodaházat választotta hazai központja helyszínének. Az étteremlánc vizuális motívumai az irodában is visszaköszönnek – írja a Magyar Építők. A McDonald’s hazai csapata már az új, 950 négyzetméteres központi irodájában dolgozik, a helyszínen indusztriális beton és üveg felületek, valamint az ikonikus „arany ívek” logó és sültkrumpli motívum köszöntötte a kollégákat.

A fenntarthatósági szempontokra is jelentős figyelmet fordító helyszínen a jó közérzet jegyében egy saját belső füvesített teraszt is átadtak. A McDonald’s munkatársai nemcsak munkaállomásokat és tárgyalókat (utóbbiakból összesen hatot) vettek birtokba a helyszínen, hanem többek között egy IT és marketing labort is.

Itt több képernyőn, valamint az éttermekben is megtalálható önkiszolgáló kioszkokon tesztelhetik a kollégák a rendszerbe bekerülő új megoldásokat, a belső éttermi felületeket, kasszákat, kijelzőket, illetve a McDonald’s mobiltelefonos alkalmazásának újításait.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Újabb szigor jön az egészségügyben

Kamatugrás: közel 8 százalékra vált az egyik legnépszerűbb állampapír

Nincs több potya-streaming, ez a szolgáltató is lecsap a jelszómegosztásra

Nem maradt választásunk: elbuktuk az eurószázmilliókat

Orbitális bombaszörnyet találtak a Városligetben

Sírba viszik a titkokat, Faraday-kalitka lesz a Sixtus-kápolnában

Drasztikusan csökkentek a keresetek – így nyomták le a futárbéreket

Erdő Péter megvalósíthatja a több száz éves magyar álmot, mutatjuk a legfrissebb számokat

Ez a nyelv egyre fontosabb a munkaerőpiacon
