Azt írták, a járműveken és állomásépületekben többnyire telefonokat, pénztárcát, bankkártyát, kistáskákat, hátizsákokat, tornazsákokat, bőröndöt, iratokat, okmányokat, könyveket, ruhaneműt, szemüveget, esernyőt, kulacsot és bizsukat felejtenek az utasok. A cégcsoport közlése szerint a legértékesebb elhagyott tárgyak nagyságrendileg néhány százezer forintot értek.
Az elmúlt évben 11 735 talált tárgyat adtak le a vasúttársaságnak, és 7035-öt a busztársaságnak.
Emlékeztettek arra, hogy a vasúttársaság 2012-ben vezette be a központosított találttárgy-nyilvántartást, amely bármely, hozzáférési joggal rendelkező szolgálati helyről könnyedén elérhető. 2019 novemberében vezették be a MÁV szolgáltató központja által egyre több funkcióval bővített, egyedi mobilalkalmazás „Talált Tárgyak” funkcióját.
Az alkalmazáson keresztül rögzített talált tárgyak azonnal megjelennek a Mávdirekt rendszerben, így a diszpécserek könnyen segíteni tudnak az elveszett tárgyaik iránt érdeklődő utasoknak.