Amerre Lionel Messi jár, ott arannyá válik minden − gondolta az Apple, amikor beszállt Miamiban az argentin sztár érkezéséhez köthető bizniszbe. És milyen igaza volt!
Messi július 21-i debütálását követően ugyanis
több mint 110 ezren iratkoztak fel a bajnokság megtekintését lehetővé tevő MLS Season Passra,
ráadásul a közvetítési jogokat birtokló Apple TV+ előfizetőinek is megugrott a száma − írja a vg.hu
A vállalat 2022-ben mintegy 2,5 milliárd dollár értékben vette meg az MSL exkluzív streaming jogait, a bevételt pedig a szezonbérlet értékesítésével próbálja feltornázni.
A közvetítésért
- a már meglévő Apple előfizetőktől havi 12,99 dollárt, az éves bérletért 39 dollárt kér el az Apple.
- Azoknak pedig, akiknek nincs alap előfizetésük havonta 14,99 dollárt, évente 49 dollárt kell fizetniük.
Ennél viszont jobban járnak azok, akiknek bármely csapatnál bérletük van a stadionokba, ők ugyanis ingyen kapják a streaming lehetőséget.
A fentebb írt előfizetői számokat az Antenna nevű cég tette közzé, és csak az USA lakosságára vonatkozik. Ezek az elképesztő adatok viszont egyértelműen megmutatják, hogy milyen potenciál rejlik a sportközvetítésekben, amelyekre egyre több streaming platform pályázik mostanában.
Mi sem jelzi ezt jobban, hogy a YouTube-ot tulajdonló Google 14 milliárd dollárt fizetett az NFL vasárnapi találkozóinak közvetítési jogaiért, az Amazon pedig 1,2 milliárd dollárt perkált a csütörtöki meccsekért.
Messi felrobbantotta a jegyárakat Amerikában
Az USA nem a labdarúgás fellegvára, de Lionel Messi megjelenése igencsak felcsigázta az érdeklődést. Annyian akarják látni meccseit, a hivatalos ár közel 20-szorosát is megadják egy-egy jegyért. Bővebben --->Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!