Az Egyesült Királyságban megjelent hirdetésben egy tornacipő szerepelt, mellette a következő felirat: „Most csak 26 font a Nike-nál!” valamint látható volt a felrobbanó fej és fekete szív hangulatjel.
A hirdetés 2023 decemberében jelent meg a több nagy márka lábbelijét és ruházatát árusító The Sole Supplier online piacterének X fiókján – áll az Advertising Standards Agency (ASA) határozatában, amelyet a CNN hozott nyilvánosságra. A meghirdetett termék méreteit olyan mértékben korlátozták, hogy a felnőttek jelentős része nem tudja megvásárolni a kívánt méretet – áll a szövegben, amely kimondja, hogy a hirdetés nem jelenhet meg újra.
A Nike nem értett egyet az értékeléssel, szerinte az észszerű fogyasztó feltételezi, hogy a termék korlátozott számú méretben kapható. Az amerikai sportruházati óriás azt mondta, nyitott annak mérlegelésére, hogyan jelenítsék meg a méretinformációkat nyomatékosabban a jövőbeni hirdetésekben – közölte az ASA.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
Zelenszkij egy feltétellel hajlandó lemondani a NATO-tagságról
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Izrael elégtételt vett: levadászták az 1200 áldozatot követelő támadás kitervelőjét
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból