107 nap van hátra a párizsi olimpiai megnyitójáig, de
az NBC Sports már közel rekordösszegű, 1,2 milliárd dolláros (mintegy 436 milliárd forintnyi) reklámidőt kötött le.
A megrendelések pedig továbbra is folyamatosan csak érkeznek – írja a Sportico.
Dan Lovinger, az NBC értékesítési vezetője szerint a 2024-es esemény az olimpiák történetének legnagyobb reklámbevételét fogja generálni, ami azt sugallja, hogy a Comcast tulajdonában lévő médiaóriás tényleg több mint 1,25 milliárd dolláros (közel 454 milliárd forint) bevételre számíthat.
"Nagyon bízunk abban, hogy új bevételi rekordot fogunk felállítani" – mondta Lovinger, aki az NBCUniversal olimpiai és paralimpiai partnerségekért felelős elnöki posztját tölti be. A vezető azt is elmondta, hogy az NBCU nyári bevételeit az esemény iránti újjáéledő őrületes érdeklődés növelte, amely a kicsit érdektelenségbe fulladó tokiói olimpia után következett be.
Az értékesítési vezető azt is megjegyezte, hogy
a nyitó- és záróünnepségre már minden lineáris televíziós és digitális platformon teljes egészében elkeltek a reklámok, míg a csapatsportágak, például a kosárlabda és a labdarúgás félidei szpotjai gyorsan fogynak.
Az is közrejátszhat a vállalatok érdeklődésében, hogy most először minden élő esemény megtekinthető lesz a Peacockon (ez az NBC streaming-platformja – a szerk.), amely jelenleg több mint 31 millió előfizetővel büszkélkedhet.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Nagy a baj: rendkívüli kormányülést hívtak össze a megállíthatatlanul terjedő vírus miatt

Ausztria térdre rogyott, ez már a lakosság előtt sem titkolható
Brutális ukrán támadás, halálos sebet kaphatott az orosz gázellátás

Hatalmas robbanással vált a tűz martalékává Putyin limuzinja, kitört a pánik Moszkvában – videó

Egyet tippelhet melyik uniós országban a legveszélyesebb a sofőrök vezetési stílusa

Meglépte Musk: eladta az X-et, nem meglepő a vevő

Nagyot újít a Facebook: újra csak azt látjuk majd a hírfolyamban, amiért regisztráltunk

Népharag zúdul a láncokra Európában, a vásárlók elmossák az élelmiszerinflációt

Ezzel a tuti trükkel az Ön gyermeke is simán leérettségizik
