Fejlesztési okokból 2024. december 29-én várhatóan hajnali 01:00 órától 03:00 óráig, az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálatán, valamint az internetbankon és a mobilbankon nyújtott szolgáltatások részlegesen lesznek elérhetőek – írta ügyfeleinek az OTP Bank.

Nem lesz elérhető a továbbiakban:

  • 2025. január 12-én 18 órától 22 óráig a vállalkozói online számlanyitás folyamat, illetve a vállalati ügyfelekhez kapcsolódó természetes személyek online azonosítása,
  • 2025. január 19-én 0 órától hajnali 2 óráig az internetbank, a mobilbank, az eBIZ szolgáltatás, az Electra, a SmartBróker alkalmazás, a Vámpénztári rendszer, illetve a befektetési szolgáltatásokhoz kapcsolódó funkciók nem lesznek elérhetőek.

Leállnak a Vodafone szolgáltatások: megtörténik a technikai átállás

Az átállás alatt a Vodafone valamennyi szolgáltatása, a vállalat online felületei és a My Vodafone applikáció nem lesz elérhető. A televíziós, internetes és mobilszolgáltatás azonban zavartalanul működni fog. Erről itt tudhat meg többet >>>