A világ legnagyobb sörgyártója, az Anheuser-Busch InBev növekvő profittal és bevétellel zárta a második negyedévet. A belga székhelyű cég pénzügyi jelentése alapján a második negyedévben a korrigált kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredménye (EBITDA) éves szinten 10,2 százalékkal, 5,302 milliárd dollárra emelkedett.

A második negyedéves bevétel 15,33 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbi 15,12 milliárd dollárról. Összehasonlítható alapon éves összevetésben 2,7 százalékkal bővült a vállalat negyedéves bevétele.

A vállalat portfóliójába tartozik egyebek mellett a Stella Artois, a Beck's, a Budweiser, a Bud Light, a Corona, valamint a Hoegaarden.

A teljes értékesítési volumen 0,8 százalékkal zsugorodott, a sörök értékesítési volumene 1,3 százalékkal csökkent, a sörön kívüli termékeké azonban 3,4 százalékkal bővült.

A vállalat adózott eredménye 1,811 milliárd dollárra emelkedett az előző év azonos időszakában elért 1,452 milliárd dollár után. Az egyszeri tételek nélküli részvényenkénti nyereség az egy évvel korábbi 72 centről 90 centre nőtt, felülmúlva az elemzők által várt 85 centet. Az Anheuser-Busch InBev megerősítette, hogy az idei évre az EBITDA 4-8 százalékos növekedésére számít.