Lieberman ügyvezető alelnökként és globális márkavezérigazgatóként november 4-én kezd a Starbucks-nál, feladat megfordítani a vásárlókat, hiszen a Starbucks az elmúlt negyedévben visszaesett az eladások terén – írta meg a finance.yahho.com.
A Starbucks vezetői csapata más változáson is keresztülment, mióta Niccol átvette a vezetést.
A Starbucks bármit megadott, hogy magához csábítsa a sikeres vezetőt, aki először a Taco Bell esetében hozott fordulatot, majd 2018-tól a Chipotle gyorsétteremláncnál. És, hogy még mit kell tudni róla és a cég botladozó múltjáról, arról itt olvashat többet >>>
Szeptemberben az üzletlánc bejelentette, hogy Michael Conway észak-amerikai vezérigazgató nyugdíjba vonul, és a cég nem tölti be posztját. Helyette az észak-amerikai régió kiskereskedelmi vezetője, Sarah Trilling felel – így egy kézbe kerül – az üzletek kinézetéért és hangulatáért, a koncepcióktól a tervezésen át a fejlesztésig és közvetlenül Niccolnak tartozik beszámolóval. Trilling alá vonják a koncepciókért, az üzletek kialakításáért és az üzletfejlesztésért felelős csapatokat is.
A Starbucks azt is bejelentette, hogy csökkenti a kommunikációs és vállalati ügyekkel foglalkozó csapatait.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Ijesztő dolgot találtak a Covid-oltásokban, a szomszédban már nem kérnek belőle

Újabb szigor jön az egészségügyben

Nem fogja elhinni, hogy kiknek adta Ferenc pápa az utolsó vagyonát

Trump többször feltette a kérdést Orbánnak: „Viktor, mikor léptek már ki az Európai Unióból?”

Kamatugrás: közel 8 százalékra vált az egyik legnépszerűbb állampapír

Nem maradt választásunk: elbuktuk az eurószázmilliókat

Sírba viszik a titkokat, Faraday-kalitka lesz a Sixtus-kápolnában

Drasztikusan csökkentek a keresetek – így nyomták le a futárbéreket

Ausztriának befellegzik, jön a recesszió
