Lieberman ügyvezető alelnökként és globális márkavezérigazgatóként november 4-én kezd a Starbucks-nál, feladat megfordítani a vásárlókat, hiszen a Starbucks az elmúlt negyedévben visszaesett az eladások terén – írta meg a finance.yahho.com.
A Starbucks vezetői csapata más változáson is keresztülment, mióta Niccol átvette a vezetést.
A Starbucks bármit megadott, hogy magához csábítsa a sikeres vezetőt, aki először a Taco Bell esetében hozott fordulatot, majd 2018-tól a Chipotle gyorsétteremláncnál. És, hogy még mit kell tudni róla és a cég botladozó múltjáról, arról itt olvashat többet >>>
Szeptemberben az üzletlánc bejelentette, hogy Michael Conway észak-amerikai vezérigazgató nyugdíjba vonul, és a cég nem tölti be posztját. Helyette az észak-amerikai régió kiskereskedelmi vezetője, Sarah Trilling felel – így egy kézbe kerül – az üzletek kinézetéért és hangulatáért, a koncepcióktól a tervezésen át a fejlesztésig és közvetlenül Niccolnak tartozik beszámolóval. Trilling alá vonják a koncepciókért, az üzletek kialakításáért és az üzletfejlesztésért felelős csapatokat is.
A Starbucks azt is bejelentette, hogy csökkenti a kommunikációs és vállalati ügyekkel foglalkozó csapatait.