A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista sajt fogyasztásának ösztönzésére, ismertségének növelésére és jó hírnevének visszaállítására. Az éves kampány célja, hogy hiteles és egyszerű üzeneteken keresztül érzelmi kötődést alakítson ki a fogyasztók és a trappista sajt között – áll a szervezet közleményében.
A kampány központi vizuális eleme a Sajtszív védjegy, amely minden kommunikációs felületen megjelenik. A logó nem csupán egy arculati elem: a védjegy a magyar eredetet, a hagyományokat, az otthonosság érzetét és a minőséget képviseli. A Sajtszív egyben a magyar sajtok összefogó, kohéziós szimbóluma.
Az intenzív kampány július végéig tart, és többcsatornás kommunikációval szólítja meg a fogyasztókat. A központi platform a www.sajtsziv.hu weboldal, amely kiemelt figyelmet fordít a forgalomban lévő Sajtszív védjeggyel ellátott tejtermékek bemutatására.
A Terméktanács bízik benne, hogy a kampány erősíti a hazai trappista sajt presztízsét, és újraértelmezi annak helyét a magyar háztartásokban.
Az élelmiszer ugyan drága, de Trump elvileg nem veszélyes a pénztárcánkra
Változatlanul kényes kérdés egész Európában az élelmiszerinfláció, mivel a fogyasztók idén tavasszal is makacs drágasággal találkoznak az üzletekben. Németország és a kontinens egyik piacvezető kereskedelmi vállalata szerint viszont legalább arra nem kell számítani, hogy Donald Trump vámpolitikáját is jelentősen elszenvedhetjük a mindennapi bevásárláskor. Itt írtunk erről részletesebben >>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Áll a bál a Shellnél: benzin helyett többen vízzel tankoltak az M7-esen
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Kemenesi: ez nem szuperinfluenza
Megtámadták a Rossmannt – nem tudni, mennyi idő, mire helyreáll a világ rendje
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja
50 milliós lakás havi 70 ezerből? Mutatjuk a trükköt, amiről alig tud valaki!