Üzleteinkben nem érheti megkülönböztetés a vásárlókat, mindenkire ugyanazok a szabályok vonatkoznak, a biztonsági őrök a különböző gyanús szituációkat figyelik. Amennyiben ilyet észlelnek, meg kell, hogy bizonyosodjanak arról: történik, történt-e károkozás – közölte a Penny az Economxszal.

A Penny Magyarország azután reagált, hogy megírtuk: nyugdíjas olvasóink panaszkodtak amiatt, hogy az áruházlánc fővárosi és vidéki egységeiben – megítélésük szerint – méltatlan bánásmódban részesültek a biztonsági ellenőrzések során.

EGYIK ESETBEN AZ ÁRUHÁZ VAGYONŐRE LOPÁSSAL VÁDOLTA MEG ÉS RENDŐRREL FENYEGETTE OLVASÓNKAT, MERT AZ ÜZLETBEN INGYENESEN ELÉRHETŐ ZACSKÓKBÓL A VÁSÁRLÁS SORÁN ÜRESEN TARTOTT MAGÁNÁL KÉT DARABOT. 

Az általunk idézett másik esetben amiatt marasztalták el az idős vásárlót és az őt kísérő hozzátartozót, mert még az eladótérben felbontottak egy joghurtot, és abból a nyugdíjas vevő fogyasztott, hogy elkerülje a hirtelen támadt rosszullétet a nagy melegben. A megbontott terméket a többi árucikkel együtt ki akarták fizetni, ám még ezelőtt a biztonsági őr lecsapott rájuk.    

Ellenőrzik az alvállalkozókat

A diszkontlánc lapunkat arról tájékoztatta, hogy minden üzletükben külsős partnerek látják el a vagyonvédelmi feladatokat, az eljárási gyakorlatot pedig a megrendelő, tehát a Penny határozza meg. 

EZEK BETARTÁSÁRÓL, VALAMINT A VAGYONŐRÖK MEGFELELŐ OKTATÁSÁRÓL VAGYONVÉDELMI PARTNEREIK GONDOSKODNAK, AKIK MINDEN PANASZT KÖTELESEK KIVIZSGÁLNI ÉS KEZELNI.

A Penny Magyarország is ellenőrzi az alvállalkozók munkáját, és folyamatosan dolgozunk a szolgáltatás fejlesztésén.

Célunk, hogy az üzleteinkben dolgozó vagyonőrök a pozitív vásárlói élmény fenntartása mellett végezzék a munkájukat 

– emelték ki.

Várják a vásárlói tapasztalatokat

Mint jelezték, az [email protected] e-mail címre beérkező panaszokat minden oldalról alaposan kivizsgálják, és 30 napon belül megválaszolják, ezért

AZT JAVASOLJÁK A VÁSÁRLÓIKNAK, HOGY KÜLDJÉK EL A TAPASZTALATAIKAT.

Fontosnak tartjuk hangsúlyozni, hogy a vásárlói élménnyel kapcsolatban túlnyomórészt pozitív visszajelzéseket kapunk – írta a cég.

Az emberséges kommunikáció a legfontosabb

Az Economxnak az Egyenlő.hu modern szakszervezet elnöke arról beszélt, hogy a köztudottan előforduló bolti lopások, fogyasztói trükközések miatt az áruház tulajdonát képező termékek védelmére a biztonsági őrök munkája minden üzletben szükséges, ezt a vevőknek el kell fogadniuk. Ugyanakkor

AZ ŐRÖKNEK MINDENKOR ASZERINT KELL FELLÉPNI, HOGY A VÁSÁRLÓK ÉREZHESSÉK, FONTOSAK A KERESKEDŐNEK.

A biztonsági őr nem vádhatóság, és csak a pénztártól való távozás után intézkedhet, addig legfeljebb figyelmeztetheti a vevőt. Ezért nem fordulhat elő, hogy a vagyonőr megalázó bánásmódot alkalmaz, vagy a viselkedése félelmet, rossz érzést kelt a fogyasztóban – jelentette ki Bubenkó Csaba.

Az érdekképviselő aláhúzta: a sokszor indokolt biztonsági ellenőrzések során kizárólag a kulturált beszéd, a mindenkor vevőbarát fellépés az elfogadható, nem pedig a megszégyenítés.