Szerkesztőségünk több tagja is arra lett figyelmes 11.30 után nem sokkal, hogy nem működik az Economx weboldala, használhatatlan lett a szerkesztőségi felületünk is, és a Vodafone-os mobiltelefonunkon sem működik a wifi.

Később aztán már mobilnetünk sem volt, végezetül a telefonálási lehetőség szállt el.

Sem mobilról, sem vezetékes vonalról nem, vagy csak nehezen tudunk hívást indítani, teljesen süket a vonal.

Érdekes, hogy a Vodafone semmit nem kommunikál a problémáról a Facebook oldalán sem, utoljára 2 órával ezelőtt posztolt a vállalat, egy kutyás illusztrációt.

Azonban sem az ügyfelek érdeklődésére nem reagál, sem hivatalos kommunikációt nem adott ki eddig, pedig már körülbelül 70 perc telt el a probléma észlelése óta.

A leállással kapcsolatban elküldtük kérdéseinket a Vodafone Magyarországnak, amint válaszolnak, frissítjük cikkünket.

Gond van a Telekomnál is

Mindeközben a Telekomnál is problémák léptek fel, sok előfizető arra panaszkodott, hogy „Nincs regisztrálva a hálózaton” felirat fogadja telefonján. Ezen cég előfizető is problémába ütköznek, amikor telefonálni vagy internetezni akarnak.

FRISSÍTÉS

Reagált a Telekom és a Vodafone is

A Telex azt írja, megkeresésükre válaszolt a Telekom, akik azt mondták:

„Áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége ma délelőtt akadozhatott. A helyreállításon folyamatosan dolgozunk, köszönjük ügyfeleink türelmét!”

Megérkezett a Vodafone reakciója is. Az cég arról számolt be, hogy „a kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek.”

A Vodafone azt közli továbbá, hogy

előfordulhat azonban, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát.

Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak.