Tavaly tíz százalékkal növelte belföldi értékesítését - a cég történetében először 3 milliárd feletti forgalmat ért el - a Murexin Kft., a 2018-as év pedig további növekedést hozhat a cég számára meghatározó hideg és meleg burkolati segédanyagok, ragasztók piacán. Czili Aladár ügyvezető igazgató a cég közleményében kifejti, az alapanyagok, kemikáliák áremelkedése jelentős volt az elmúlt év folyamán, melyeket a késztermékben realizálni kell, ami 5-10 százalékos áremelkedést kényszerít ki.
Az építőipari boom hatására az ágazatban gyakorlatilag megszűnt az elmúlt évtizedekben megszokott szezonalitás, a munkálatok most, télen sem álltak le. Az ügyvezető szerint azonban a felfutásnak árnyoldala is van: az egyre égetőbb szakemberhiány hatására az elvártnál silányabb az elvégzett munkák minősége, mindez annak tudható be, hogy a szakképesítéssel nem rendelkezők is elvállalnak olyan munkát, melyhez alaposabb ismeret, gyakorlat és rutin kellene. Így az egyébként kiváló minőségű termékeket sem használják fel szakszerűen.
A vállalat ezért továbbfejleszti magyarországi K+F részlegét, hogy új termékeivel alkalmazkodjon a hazai szakemberhiányhoz - olvasható a közleményben.