A 813-s főút folytatásáról van szó, amelyet még 2018-ban fejeztek be. Most a Pannonway Építő Kft., és az Unitef'83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt. készíti elő a munkát nettó 749 millió forintért.
A nyertesek feladata az engedélyezési terveinek elkészítése, a szükséges engedélyek megszerzése és a kiviteli terv elkészítése - olvasható a portálon.
Kapcsolódó
Az új nyomvonal a 14-es főút és a 813-as főút meglevő csomópontjából indul négysávon, és mintegy 1 km-en át négysávos. Ezután a vámosszabadi elkerülő úti elválási csomóponttól kétsávon folytatódik tovább kb. 9,6 kilométer hosszon. A főúti paraméterekkel megtervezendő út Győrújfalu és Győrzámoly települések között haladva éri el a 1401-es utat, melyet különszinten keresztez.
A Mosoni-Duna és a Rábca folyókon átívelő hidakat követően az út négysávos kialakítással éri el az 1-es főútnál létesülő különszintű csomópontot. A tanulmányterv szerint a feszített vasbeton Mosoni-Duna híd összesen 355 méter hosszú lesz.
A tervezési szakasz az M1 autópálya - 85. számú főút meglevő körforgalmú csomópontjaiban ér véget.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Jön a következő Gondosóra-kör
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba