Az Andrássy út végre az őt megillető helyre került a budapesti kiskereskedelemben, jelen vannak a legnagyobb luxusmárkák, a kínálat egyre több és több vásárlót és turistát vonz. Idén nyitott a Breitling, szeptemberre elkészült az Il Bacio de Stile luxusáruház és újra megnyílik az Emporio Armani üzlete is. A magyar divat sem marad le: showroom-ot nyit a NOBU is - olvasható a CBRE elemzésében.

A Nagymező utca és az Erzsébet tér közötti rész a luxus, míg az Oktogon és a Nagymező utca közötti szakasz inkább a populárisabb márkák gyűjtőhelye. Ezt bizonyítja egy Magyarországon is népszerű ruházati márka legújabb áruházának a jövő nyári megnyitása is. Mindemellett új éttermek és kávézók is megjelentek, a befektetők pedig újra érdeklődnek az ingatlanok iránt, így nem túlzás azt mondani, hogy végre azt a szerepet tölti be az Andrássy út, amelyet a múlt század fordulóján a gyönyörű bérpaloták építésekor szántak neki - hangsúlyozza Csörgő Anita, a CBRE kiskereskedelmi részlegének vezetője, aki szerint az Oktogonon túl mozgolódó bérlők közül sokan  választják a kedvező árfekvésű, elegáns irodaházakat