A cégcsoport EBITDA (kamat- és adófizetés, valamint értékcsökkenési leírás előtti) eredménye 13 százalékkal, 587 millió forintra emelkedett 2015 első félévéhez képest.
A három országban jelen lévő Duna House-csoport Magyarországon elért eredménye is bővülni tudott még úgy is, hogy 2016. március 21-től életbe lépett a magyarországi jelzálogalapú hitelekre bevezetett 2 százalékos jutalékplafon. A társaság jelentősen megváltoztatta hálózati jutalékrendszerét, az értékesítésben nagyobb hangsúlyt kaptak a lakás-takarékpénztári (ltp) termékek, illetve a magyar lakáshitel-piac dinamikus bővülése tovább folytatódott.
A cégcsoport idén áprilisban megvásárolta a legnagyobb lengyel ingatlanközvetítői franchise hálózatot, a Metrohouse-t, így a lengyel ingatlanpiacon is megjelent. A varsói központú hálózat által elért árbevétel a második negyedévtől már jelentősen hozzájárult a cégcsoport bővüléséhez. A bevétel meghatározó részét három fő terület a franchise és szolgáltatási díjakból származó árbevétel,a pénzügyi termékközvetítés, valamint az ingatlanközvetítés adja.
A társaság szeptember 2-án megvásárolta a cseh Duna House s.r.o. társaság többségi üzletrészét, ezzel régióbeli hálózatának minden tagja a konszolidációs körbe került. A magyarországi központú Duna House-csoport a magyar, a lengyel és a cseh ingatlanpiac regionális szereplője. A cégcsoport 2015-ben elért nettó értékesítési árbevétele 2,8 milliárd forint, adózott eredménye pedig 966 millió forint volt.