A Telenor 1994-ben az Astorián nyitotta meg a vállalat első önálló üzletét. A máig a legnagyobb alapterületű üzletházuk történelmi jelentősége és népszerűsége mellett azonban a vállalat szükségét látta az épületbelső teljes újragondolásának és korszerűsítésének. Ezért is, hogy a munkálatokra a megbízást díjnyertes hazai építészcsapat (Pyxis Nautica) kapta meg; ők álmodták újra a 276 négyzetméteresre bővített területet, mely teljesen új nagyvárosi funkciót is kapott.
A jövőben a belvárosi üzletház "open working space"- ként, azaz közösségi irodaként is működik majd. Az erről kiadott céges sajtóközlemény szerint a még a koronavírus-korlátozások előtt bezárt üzlet a veszélyhelyzet feloldására már megújult külsővel nyitott ki újra. Mint a Telenor közölte: az átépítés eredményeként egy egyedülálló tér jött létre, amelyet amellett, hogy egy kávézó hangulatvilágát idézi, mégis high-tech megoldásokkal ruháztak fel. Fontos szempont volt a természettudatos szemlélet megvalósítása, valamint az ügyfélélmény növelése.
Bár az online ügyintézés a járványügyi veszélyhelyzet alatt a korábbinál is elterjedtebbé vált, a személyes kontaktus továbbra is fontos maradt az ügyfelek számára. A Telenornál az üzletek forgalmának 90 százaléka néhány hét alatt visszaállt a korlátozások előtti időszakéra.
"Az ügyfélkiszolgálás szerepe évek óta fontos stratégiai terület a Telenor számára, ezért az üzlet átalakításakor az egyik legfontosabb szempont az ügyfélélmény növelése volt. De ugyanennyire fontos az értékesítési élmény is. Ha az üzletben dolgozó kollégák számára motiválóak a körülmények és a feltételek, akkor az erősen hat az ügyfeleinkre is. Az üzlet számos új funkcióját ennek szellemében alkottuk meg" - mondta el Oláh Gábor, a Telenor Magyarország lakossági értékesítési igazgatója.
Az üzlet nem egyszerű értékesítési pont, hanem közösségi irodaként is funkcionál, ahol hasonlóan a közösségi irodák mintájára, bárki foglalhat magának akár egy asztalnyi területet vagy a három tárgyalóhelyiség valamelyikét. A Telenor megoldása azonban egy gyors, "on-the-go" megoldásra, és nem a hosszabb tartózkodásra sarkall.
A szolgáltatás részeként nemcsak "asztalt és széket" kapnak a vendégek, hanem az ideiglenes irodai munkához minden egyéb infrastruktúrát, áramvételi lehetőséget és díjmentes szélessávú Hipernet-elérést is. Ezzel a lépéssel a Telenor kilép a telekommunikációs cég hagyományos kereteiből, hogy egy teljesen új piacon nyújtson új, alternatív megoldást.
A Telenor Astoria-üzletben előzetes regisztrációval bárki foglalhat majd magának íróasztalt maximum három órára, így a belvárosban két találkozó között is hasznosan töltheti az idejét, folytathatja online végezhető munkáját, felkészülését. A cég közleménye szerint a közösségi iroda funkció megnyitását a vírushelyzet normalizálódásával hangolja össze a Telenor.