Idén nyártól Orlando Bloom a Staropramen, a világ első számú prágai sörének új márkanagykövete
– jelentette be a Molson Coors Beverage Company.
Bloom, aki legközelebb a Sony Pictures augusztus 11-én megjelenő Gran Turismo című és az A24 Varázslók! című filmjeiben lesz látható, idén az új Staropramen tévéreklámban is szerepel. Emellett hamarosan elkezdi a The Cut című bokszolóról szóló thriller forgatását is.
Az új televíziós spot és a támogató ATL-, média- és közösségi média-tevékenység a prágai sör 150 éves történetére összpontosít.
Az új reklám a cseh fővárosban játszódik, ahol a Karib-tenger kalózai, a Mennyei királyság és A hobbit sztárja több évig ott élt és dolgozott. A filmben Bloom bejárja a város néhány ikonikus helyszínét, a napsütötte teraszoktól a földalatti alagutakig, majd a Staropramen sörfőzdében megpróbálja felfedezni Prága leghíresebb sörének titkait.
Beleszerettem Prágába, amikor néhány évig ott éltem és dolgoztam. Csodálatos város, tele csodálatos emberekkel, de a sörök terén nehéz a kedvükben járni
– mondta az együttműködésről a világsztár.
Barátkozzon meg az elnevezéssel, mert ez lett az Ország Söre
A magyar sörkedvelő közönség ugyanis ezt választotta a szavazatok összesítése alapján. Bővebben >>>
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!