Címke nélküli, teljes egészében újrahasznosított PET-ből készült palackot hozhat forgalomba a Coca-Cola Japánban. A terméket főként az e-kereskedelemben értékesítik majd, a 350 ml-es űrtartalmú italoknál.
A Transpack beszámolója szerint a Worldstar-díjas megjelenésben a címke eltávolításával nincs szüksége a palacknak sima felületre annak felragasztásához, ami a palack tervezésében nagyobb rugalmasságot biztosít. Az új csomagolás reprodukálja a hagyományos kontúrpalack egyedi ívelt formáját, a márka logóját pedig megnövelt méretben, dinamikusan helyezték el.
Japánban azt a fenntarthatóság célt tűzték ki, hogy az összes PET-palackot 100 százalékban visszaforgatható anyagokból állítsák elő 2030-ig.
Hiába utálják rengetegen, egyre több a rögzített kupak
Bizonyára sokan emlékeznek még arra a sok tucat akcióra, melynek keretén belül üdítős- illetve ásványvizes palackok zárására szolgáló kupakokat gyűjtöttek leadásra, jellemzően valakinek a gyógykezelését támogatandó. Bár ezek a jótékonysági megmozdulások nem szűntek még teljesen meg, a napjaik meg vannak számlálva egy hamarosan kötelezően életbelépő uniós szabályozás miatt.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább→