A 67 pontból álló projekt célja, hogy a vasúti közlekedést még vonzóbbá tegyék. A projekt részeként kétvágányú vonalat fejlesztenének Felső-Ausztriában és Bajorországban, melynek eredményeként a Bécs és München közötti menetidő mindössze két és fél órára rövidülne, vagyis 35 perccel gyorsabban lehetne eljutni Budapestről Münchenig. Ezzel pedig a párizsi csatlakozások is gyorsabbá válhatnak.
Mindezen felül új nyomvonalat is építenének, ezzel pedig jobban bekapcsolnák a közlekedésbe a bécsi repülőteret, ahová így Budapestről és Pozsonyból is közvetlenül lehetne utazni – írja a drivemagazine.hu.
A tervek között szerepel az is, hogy Grazból Mariborba 45 perccel rövidebb lenne az út, és a fejlesztések Szlovéniát és Horvátországot is érintenék.
Az ambíciózus projekt nagyjából 26 milliárd euróba kerülhet majd, ugyanakkor az osztrák kormány szerint hamar megtérül, mivel új munkahelyeket is teremtenek vele és a jobb összeköttetésből mindenki profitál.
Az állam megvenné a Strabag részét a GYSEV-ben
Miután elmérgesedett a viszony a magyar állam és a Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Zrt. között, a kormány most pontot tenne az ügy végére.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább--->
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Elképesztő luxusban él Putyinnál a bukott diktátor
Áll a bál a Shellnél: benzin helyett többen vízzel tankoltak az M7-esen
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV