A Storible digitális PR vállalat közzétette új Oscar-előrejelzését. Összegyűjtötte a kávéval kapcsolatos filmeket, illetve a filmek egyes jeleneteiben megjelenő kávézások számát, és megállapította, hogy 

EGY CSÉSZE KÁVÉ JELENLÉTE KOMOLYABB ELŐREJELZŐ TÉNYEZŐ LEHET, MINT AZT KORÁBBAN SEJTENI LEHETETT.

Kutatásuk szerint az Oscar-díjas filmek egyharmadában jelenik meg a kávé, és 

MINDEN EGYES KÁVÉS JELENET PONTOSAN 26,52 SZÁZALÉKKAL NÖVELI EGY FILM OSCAR-ESÉLYEIT.

A kávés megjelenések száma alapján a Storible arra a következtetésre jutott, hogy az Oscar-díj elnyeréséhez egy film számára ideális kávés megjelenések száma nyolc, és azt jósolják, hogy a legjobb film idei győztese nem más, mint Martin Scorsese eposza, a Megfojtott virágok – írja az euronews.

A RENDEZŐ ZSENI ALKOTÁSA NEM KEVESEBB, MINT 6 KÁVÉS JELENETTEL BÜSZKÉLKEDHET,

ez a legtöbb az idei kínálatban.

Kép: Storible

A Storible kutatása szerint 

2011-BEN AZ OSCAR-DÍJAS FILMEK 94 SZÁZALÉKÁBAN SZEREPELT KÁVÉ, AMI A LEGMAGASABB ARÁNY A VIZSGÁLT ÉVEK KÖZÜL.

A tanulmány ráadásul azt is kimutatta, hogy az egyes kávémárkák milyen hatással vannak egy film Oscar-esélyére, és ebben a tekintetben a Starbucks a nyerő, ugyanis egy film 20,3 százalékkal nagyobb eséllyel nyerhet Oscar-díjat, ha egy jelenetében szerepel a világhírű kávémárka.