Az LG Electronics globális közösségi média-kihívást indított, amely arra szeretné ösztönözni a felhasználókat, hogy osszanak meg a saját csatornáikon olyan tartalmakat, amik a mindennapokban optimizmusra, pozitív szemléletre adnak okot – írja a Márkamonitor.
A TikTok-on és Instagramon futó kihívás célja, hogy a közösségi médiafelületeken pozitívabb környezetet teremtsen azáltal, hogy inspiráló tartalmak posztolására biztat.
Az LG elkötelezett amellett, hogy valóra váltsa „Az élet szép” szlogent. Az új közösségimédia-kihívással szeretnénk megismerni, mit jelent ez a vásárlók számára
– mondta Kim Hyo-eun, az LG alelnöke és márkamenedzsment divíziójának vezetője.
Állítása szerint valódi erő rejlik abban, ha az életet optimista hozzáállással közelítjük meg. A kihívás üzenete, hogy törekedjünk arra, hogy a virtuális és a valós térben is olyan tevékenységekre áldozzunk időt, amelyek valóban jó érzéssel töltenek el minket.
A májusban közzétett Optimism your feed nevű videós lejátszási lista után ez a közösségimédia-kihívás az LG azonos nevű kampányának következő állomása. A lista olyan saját tartalmakat vonultat fel, amely a felhasználó interakcióba lépésével növeli a pozitív tartalmak mennyiségét a hírfolyamában.
Az optimista szemléletű globális influencerekkel együttműködésben összeállított lejátszási lista alig három hét alatt több mint 1 milliárd megtekintést ért el YouTube-on, a TikTokon és más közösségimédia-platformokon.
A most elindított közösségimédia-kihívás világszerte arra ösztönzi a felhasználókat, hogy csatlakozzanak olyan véleményvezérekhez, mint Tina Choi, Victoria Browne és Samuel Weidenhofer, és terjesszék az optimista szemléletet a közösségi médiában. A mozgalomhoz alig négy nap alatt már mintegy 21 ezer felhasználó csatlakozott.
Az Optimism your feed kampányt az LG megbízásából készített globális felmérés nyomán dolgozták ki, amelyből világossá vált, a válaszadók közel fele (45 százalék) szerint a hírfolyamaikban megjelenő üzenetek ugyanannyi, vagy több negatív üzenetet taralmaznak, mint pozitívat. Minden negyedik válaszadó (28 százalék) úgy véli, hogy a közösségi felületeken megjelenő negatív tartalmak növelik a szorongását, és minden ötödik (20 százalék) kitöltő érzi úgy, hogy ezek az üzenetek boldogtalanná teszik.
Az LG a kampány részeként Dél-Koreában egy eseménysorozatot is elindított Optimism your day címmel július elejéig.
A tavalyi évi hasonló aktivitás után egy, a vállalat Life’s Good márkaszlogenjével díszített teherautó 11 helyszínt fog bejárni a tervek szerint. A teherautón egy nagy LED kijelző lesz látható, amely a Life’s Good kampány videóit jeleníti meg, és az LG alkalmazottai által világszerte megosztott pozitív üzeneteket adja tovább. Mint mondták, az LG hisz abban, hogy a kampány optimizmusról szóló üzenetét a dolgozók és a külvilág felé is érdemes terjeszteni.
Új irányt vesznek a közösségi oldalak, célkeresztben a barátkozás
A közismert közösségi médiaplatformok újabban abban próbálják meg újra feltalálni magukat, hogy a legközelebbi barátainkkal és ismerőseinkkel ápolhassunk kapcsolatot. Csakhogy ezt a trendet is a TikTok készítői villantották meg először.Bővebben--->
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!