Június 25-én a McDonald’s marketingkapmányba kezd, új 5 dolláros  menü ajánlata kapcsán – írja a Bloomberg. 

Elkötelezettek vagyunk, meg fogjuk nyerni az árháborút

- mondta Joe Erlinger, a McDonald's amerikai elnöke.

Az 5 dolláros ajánlat tartalmaz egy McDouble sajtburgert vagy McChicken szendvicset, egy kis sült krumplit, négy csirke nuggetset és egy kis üdítőt tartalmaz.

A nagy versenytárs, a Burger King nem hagyja annyiban a dolgot. A cég amerikai elnöke ígéretet tett arra, hogy még a McDonald's előtt bevezeti a saját 5 dolláros menüjét.

A Wendy's  étterem már korábban 3 dolláros reggeli menüt vezetett be, és a közösségi médiában gúnyolódva a versenytársain kiemelte, a többiek le másolták az ötleteit. Az árversenybe még a Starbucks is bekapcsolódott, 6 dolláros reggeli szendvics és kávé kombót kínálva.

A McDonald's üzletek többségét üzemeltető franchise partnerek nem feltétlenül értenek egyet az új menü bevezetésével. Egyetértenek az előrejelzéssel, hogy az új ajánlat be fogja vonzani az embereket az éttermekbe, de aggodalmukat fejezték ki amiatt, hogy a fogyasztók a drágább opciók helyett, csak az olcsóbb menü opciót fogják megvásárolni.

Elképesztő, mennyit drágult a McDonald’s tíz év alatt

Az amerikai gyorséttermek viszonylag magas összegeket kérnek el ételeikért, ám a McDonald’s még így is kimagaslik közülük.
Bővebben--->