A Román Vasúttársaság személyszállító osztálya (CFR) vezetősége a mozdonyvezetők hiánya miatt döntött a ritkításról, ám ez a vasúti reformért felelős hatóság (ARF) által biztosított kártérítés elvesztését és a büntetések kockázatát vonhatja maga után – írja a Krónika.
Az április 27-től csökkentett számú járatok között szerepelnek a Tövis-Nagyszeben, Tövis-Marosvásárhely, Homoródbene-Nagyszeben, Segesvár-Nagyszeben, Medgyes-Tövis, Segesvár-Homoródbene, Brassó-Gyergyószentmiklós, Marosvásárhely-Déda és a Sepsiszentgyörgy-Brassó között közlekedő vonatok.
Az indítvány Traian Preoteasa, a CFR vezérigazgatójának a 2023 december 28-án kiadott tájékoztatója alapján született meg, amelyben arra kérte a regionális vezetőket, hogy 2024-ben számolják fel az említett járatokat.
Emellett a tevékenység optimalizálása címszóval az év elején felszólította az állami vasúttársaság személyzetét (beleértve a mozdonyvezetőket is) a 0 túlóra betartására.
Nagy a gond: még Románia is megelőzhet minket az autópiacon
A feldolgozóiparban egyedülálló módon tudott növekedni a recessziós gazdasági időszakban az autóipar Magyarországon. Az új autók eladását a nyílt végű lízingelés bár megdobhatja, a számok lényegesen elmaradnak az uniós átlagtól. Több mint 1 millió autóval kéne többnek futnia a hazai utakon ahhoz, hogy elérjük az EU-s középmezőnyt.Bővebben--->Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!