Az OpenAI által fejlesztett keresőmotor lehetővé teszi az előfizetők számára, hogy sokkal specifikusabb kifejezésekkel keressenek műsorokat, például az alapján, hogy a felhasználónak épp milyen hangulata van.
Az új, kísérleti funkció egyelőre még csak iOS rendszeren és csak néhány ausztrál és új-zélandi felhasználónál érhető el, azonban ezt a kört hamarosan kiterjesztik az Egyesült Államokra is.
A Bloomberg megjegyzi, hogy a Netflix bizonyos célból már régóta használ gépi tanulást illetve mesterséges intelligenciát, például a híres ajánló algoritmus esetében, amely az előfizető megtekintési előzményei alapján ajánlja az újabb tartalmakat.
A vállalat kísérletezik azzal, hogyan lehetne a technológia használatát kiterjeszteni, akár belső folyamatok, például filmkészítés céljából. Ted Sarandos társ-vezérigazgató elmondta, hogy az AI segíteni fog a filmgyártási folyamatok javításában, de nem fogja helyettesíteni a kreatív személyzetet, például a forgatókönyvírókat és a színészeket.
Veszélyben Hollywood, erről is Trump tehet
A kanadai importra kivetett vámok miatt súlyos gondok lehetnek az amerikai filmgyártással, mivel komoly adókedvezményektől eshet el az álomgyár. Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Itt a fordulat a háborúban? Ötéves tűzszünetről érkezett konkrét ajánlat

Durván bezuhant Trump népszerűsége

Trump első száz napjának mérlege: az USA elnöke megdönti az eddigi világrendet

Panellakások: Nem is gondolnánk, micsoda rejtett értékekkel bírnak

A cápák nem vérszomjas gyilkosok – egy új kutatás megcáfolja, amit eddig hittünk

Lehengerlően olcsó elektromos autóval hozakodnak elő, de magunknak kell összerakni

Szelfizett a kormányfő a pápa temetéséről, népharag zúdult rá

Ezekre a hibrid autókra esküsznek a magyarok

Ugyanaz az uniós rém fenyegeti a magyar bankokat és a kkv-kat
