"Elektronikus csatornáink jelenleg technikai okból nem elérhetőek, bankfiókjaink és CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunk szolgáltatásai pedig korlátozottan érhetőek el" - tájékoztatta szerdán a CIB Bank honlapján az ügyfeleket. A hiba javítása folyamatban van.
A CIB ügyfelek a hétvégén további kellemetlenségekre számíthatnak. Március 2. és március 3. között, valamint 2019. március 15. és március 16. között több szolgáltatás nem, vagy csak korlátozottan lesz elérhető az informatikai rendszer fejlesztése miatt. Március 2-án szombaton 23:00 órától 2019. március 3-án (vasárnap) 05:00 óráig és 2019. március 15-én pénteken23:00 órától 2019. március 16-án szombaton 14:00 óráig nem fog működni a CIB Internet Bank, a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker és a Business Terminal. A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat ez idő alatt korlátozott funkcionalitással lesz elérhető.
Március 3-án vasárnap 00:00 órától 02:00 óráig és 2019. március 16-án szombaton 00:00 órától 02:00 óráig a bankkártyák sem működnek majd. A CIB-es POS terminálok sem fognak működni ebben az időszakban, az ilyet használó kereskedőknél nem lehet majd kártyával fizetni. A CIB eCommerce (internetes kártyaelfogadás) szolgáltatás esetében semmilyen kártyatranzakciót nem hajtanak végre március 2-án 23:00 órától március 3-án 05:00 óráig és 2019. március 15-én 23:00 órától 2019. március 16-án 14:00 óráig. A szolgáltatáskiesésre azért kerül sor, mert a CIB Bank szerverparkját átköltöztetik.
Frissítés: A CIB Bank közölte: szerdán kora délutánra helyreálltak az elektronikus szolgáltatások.