A vállalat becslése szerint a teljes magyar játékpiac forgalma elérte tavaly a 100 milliárd forintot. A Regiónál az online kosárérték 8,3 százalékos növekedéssel 13 ezer forintra emelkedett, míg az áruházi kosárérték a megelőző évhez képest 13,8 százalékkal volt magasabb, átlagosan 9 ezer forintot ért el.
A karácsonyi szezonban az átlagos kosárértékek online 15 500 forintra, az áruházakban 11 900 forintra nőttek.
A cég 7,3 millió játékot értékesített 2022-ben, korábbi közlése szerint 7 milliót 2021-ben.
Az idei játéktrendekben nagy szerepet kap a fenntarthatóság mind anyaghasználatban, mind a játékok témájában, a másik fő törekvés a sokszínűség hangsúlyozása.
A vállalat az idén öt-nyolc százalékos forgalom-növekedéssel számol.
A Regio Játékkereskedelmi Kft.-t 1990-ben családi vállalkozásként alakult, száz százalékig magyar tulajdonban van, országszerte 41 játékbolttal rendelkezik, és csaknem húsz százalékos részesedésével piacvezető a hagyományos magyar játékpiacon – áll a közleményben.
A cég nettó árbevétele 2021-ben 16,138 milliárd forint volt, 2020-ban 13,540 milliárd, adózott eredménye 2021-ben 1,384 milliárd forint, 2020-ban 600 millió forint volt.