A Magyar Nemzet nemrég írta meg, hogy a legzsúfoltabb időszakban megnyithatják a leállósávot is az M7-esen a forgalom előtt. Ez egyelőre csak egy elméleti lehetőség, amelyet az Innovációs és Technológiai Minisztérium vizsgál.
Pausz Ferenc szerint ez több okból is veszélyes. Egyrészt nem lehet megállni, ha valaki lerobban, másrészt megszűnnének a gyorsítósávok így a csomópontokban az autóknak szinte állóhelyzetből kellene az autópálya forgalmába csatlakozni. Pausz Ferenc úgy látja a leállósáv műszakilag sem alkalmas a folyamatos terhelésre, ezt nem erre tervezték, az alépítmény sem feltétlenül olyan, mint a folyópályáé - olvasható az Infostarton.
Kapcsolódó
Bartal Tamás, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) ügyvezető igazgatója ezzel kapcsolatban azt mondta, hogy a kamerák teljesen alkalmasak a leállósáv pásztázására is, így ha tényleg megvalósul az ötlet, akkor is kell venni matricát.