A Magyar Reklámszövetség és a kormány nyáron és kora ősszel is egyeztetett, végül a reklámadó 2023. január 1-jéig tartó felfüggesztésének meghosszabbítását kérték.
Pénteken a szövetség arról számolt be, hogy a Reklámszövetség javaslatának eredményeképpen a reklámszakmát sújtó adó felfüggesztési időszakának kiterjesztése bekerült a pénzügyminiszter által az Országgyűlésnek októberben benyújtott adócsomag módosító előterjesztésébe.
A héten a parlament megszavazta, a magyar közlönyben pedig megjelent, tehát hivatalos: a reklámadó mértéke 2023. december 31-ig továbbra is az alapadó 0 százaléka.
Az Indexnek küldött sajtóközleményükben az MRSZ üdvözölte a jogalkotók „ésszerű döntését, mert a reklámadó visszavezetése éppen az ország számára most különösen kívánatos gazdasági stabilizáció és növekedés ellen hatott volna, ahogy azt az iparági érdekképviseleti civil szervezet az egyeztetések során hangsúlyozta”.
Az MRSZ bízik benne, hogy hosszútávon a különadó végérvényesen kivezetésre kerül, „ugyanis csak egy hatékonyan prosperáló reklámipar tudja erősíteni a gazdaságot”.
Legolvasottabb

Megállíthatatlan az ingázási hullám - Egyre több nyugdíjas jár Ausztriába

Száj- és körömfájás: ellopták a fertőzött telepről a fertőtlenítő szivattyút

Megelőző csapásra készülnek? B-2-esek várják az elnöki parancsot
Román Gyula
Folyó fogyasztási kiadások
Hatásos a Cavinton

A németek vonzereje már nem a régi, most máshova vágynak a migránsok

Megdől az olasz autó, a prosecco, a parmezán, az Illy egyenesen átmenekülhet az óceánon túlra
Elon Musk már a természetbe is beleszól, veszélyben a tengeri madarak
