Megállíthatatlanná vált az online vásárlás térnyerése, egyre több magyar szerzi be az interneten keresztül az élelmiszereket, ételeket vagy akár a tisztítószereket. A PENNY és a foodora szorosabb együttműködése pedig új lehetőségeket teremt a vásárlóknak.
November közepétől a vásárlók minden vármegyében hozzáférhetnek a PENNY üzletekben elérhető valamennyi termékkategóriához a Foodora applikáción keresztül, megkönnyítve a mindennapi bevásárlást, miközben időt és energiát takaríthatnak meg. Jelenleg 43 településen érhető el a szolgáltatás.
Elérhető kényelem
A partnerség legfőbb előnye, hogy a vásárlók már országos szinten, az eddigieknél is egyszerűbben és gyorsabban rendelhetnek meg mindent, amire szükségük van, a friss élelmiszerektől a tartós árukig. Az online vásárlás lehetősége különösen nagy segítség az ünnepi időszakban, amikor a boltok forgalma megnövekszik, és a hétköznapi teendők összehangolása kihívást jelenthet. A digitális megoldásokkal az otthoni élet szervezése sokkal gördülékenyebb lehet.
A rendelés egy kényelmi szolgáltatás, ami igazán azoknak lehet vonzó, akik a napi bevásárlások helyett más, értékesebb időtöltésre szeretnék fordítani az energiájukat. A foodora és a PENNY együttműködése egy olyan igényt elégít ki, amely a modern, gyors tempójú életmódra reflektál: egyszerűsíti az otthoni munkavégzést és minimalizálja az élelmiszervásárlásra fordított időt.
A kiszállítási idő akár 30 perc is lehet, a foodora a PENNY-vel együttműködve több százezer bevásárlást szállított ki. A rendelések 77 százaléka törzsvásárló, ami jól mutatja, hogy a szolgáltatás iránti igény magas és a fogyasztók elégedettek.
A vásárlási szokások digitalizálódása a háztartásokban végzett „láthatatlan” munkát is csökkentheti. Az élelmiszervásárlás megszervezése és lebonyolítása gyakran a háztartások egyik legidőigényesebb feladata, amit a technológia és a modern szolgáltatások részben átvállalhatnak. Az internetes rendelésre való áttérés tehát rengeteg stresszt és időt takaríthat meg.
Megváltozott igények, megváltozott kínálat
Az együttműködés megerősítése jól mutatja, hogy a piac képes reagálni az új vásárlói igényekre. Az idő- és energiahatékonyság mellett a kedvező ár-érték arány továbbra is kulcsfontosságú marad, hiszen a vásárlók ugyanúgy pénztárcabarát árakon érhetik el a termékeket, mintha személyesen látogatnák meg az üzleteket. Ez kiemelten fontos az aktuális gazdasági környezetben, amikor bár a reálbérek emelkedése elindult, a rekordinfláció miatt továbbra is nehéz helyzetben vannak a magyar családok.
Ahogy a fogyasztók megszokják, hogy az élelmiszerek és más alapvető termékek is néhány kattintással elérhetők, úgy formálódik át a hagyományos vásárlási élmény. A hamarosan kezdődő ünnepi időszakban különösen nagy szerepe lehet a kényelemnek, hiszen a boltok sokkal telítettebbek decemberben.
A legnépszerűbb rendelt tételek között szerepelnek a különböző csomagolt pékáruk, a Sissy 2,8 százalékos tej, a PENNY friss tojás és a Kedvenc Hentese csirkemellfilé.