A Napi Gazdaság cikke
A többek között a Gucci, a Bottega Veneta és a Balenciaga márkákat birtokló francia luxusipari és kiskereskedelmi csoport 11 százalékkal, 12,2 milliárd euróra növelte tavaly árbevételét és bízik abban, hogy ez a trend folytatódik, még akkor is, ha a zászlóshajó, a Gucci a vártnál gyengébben húzott az utolsó negyedévben. Utóbbi azt jelenti, hogy a csoport legismertebb márkája a várt 15,5 százalék helyett csak 12 százalékkal tudta növelni eladásait, miközben a PPR egész luxusdivíziója 22 százalékos pluszt mutatott fel. Az egész PPR-csoport üzemi eredménye 17 százalékkal emelkedett (1,6 milliárd euróra), a luxusmárkák részlegéé azonban 33,8 százalékkal, 1,26 milliárd euróra erősödött 2011-ben; az Yves Saint Laurent márka üzemi nyeresége több mint háromszorosára nőtt, de a Gucci is több mint 25 százalékos pluszt ért el − emelte ki a Reuters.
A francia milliárdos Pinault család kezében lévő csoport mindinkább a luxusipari, valamint a sport és életmód brandekre kíván fokuszálni (a csoporthoz tartozik a Puma sportszergyártó is). A kiskereskedelmi részlegek − mint a Redcat online áruház vagy az elektronikus és médiatermékekre szakosodott Fnac − továbbra is "átszervezés alatt" vannak, miközben vevőt keresnek rájuk.
A PPR szokásaihoz híven nem adott számszerű előrejelzéseket 2012-re, azt azonban már közölte, hogy 2020-ra el akarják érni az évi 24 milliárd eurós forgalmat, ezen belül egymilliárd eurót várnak az online értékesítéstől.