Az FTC további négy évvel meghosszabbította szponzorációs együttműködését az MVM-mel, a megállapodás értelmében még nagyobb hangsúlyt helyeznek az utánpótlás-nevelésre. A klub teljes labdarúgáshoz kapcsolódó szervezete mellett a szponzorációs együttműködés a következő csapatokra és sportágakra terjed ki:

 

  • felnőtt női kézilabdacsapat,
  • felnőtt férfi kézilabdacsapat,
  • felnőtt férfi jégkorongcsapat,
  • felnőtt férfi vízilabdacsapat,
  • felnőtt női vízilabdacsapat,
  • felnőtt curlingcsapat,
  • női akrobatikus torna,
  • atlétika, birkózás, férfi torna, kajak-kenu, kerékpár,
  • női torna, ökölvívás, szinkronúszás, teke, triatlon, úszás, vívás.

 

Az MVM megjelenik az említett szakosztályok sportlétesítményeinek felületein, az összes sportoló felszerelésén és ruházatán is.

Az MVM-mel közös együttműködésünknek köszönhetően számos sikert tudtunk elérni mind hazai, mind nemzetközi szinten. Büszkék vagyunk elért eredményeinkre, amellyel meg is tudtuk hálálni szponzoraink bizalmát. Azt is nagyon fontosnak tartjuk, hogy a cég támogatása több ezer gyermeknek biztosít magas szintű sportolási lehetőséget. Mert nemcsak az eredmények számítanak, hanem az is, hogy milyen körülményeket tudunk biztosítani a fiataloknak

- mondta Kubatov Gábor, az FTC elnöke.

Az együttműködés keretében az MVM szektornévadó szponzori státuszt kap, amelynek köszönhetően a Groupama Aréna C szektora mostantól az MVM C szektor nevet viseli. A népligeti sportközpont pedig az FTC-MVM népligeti Sportközpont nevet használja.